Totaal niet gelekt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Even een raar praatje :D Ik zit nu ongeveer in mijn vruchtbare periode, weet niet precies welke dag en normaal als manlief en ik "geklust" hebben, lek ik altijd wat daarna, de ene keer wat meer als de andere keer. Vanochtend hebben wij ons best gedaan zullen we maar zeggen, en ik vind het zo vreemd, heb totaal niet gelekt, zou dat een goed teken zijn? Ik weet het bij de andere kinderen niet meer, dat was zo onverwacht dat ik er niet echt op heb gelet nl, wie herkent dit? Oh ja, en gisterenmiddag had ik een beetje buikpijn, ovuleer je dan op dat moment? Dan zou ik toch te laat zijn, vanmorgen?

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Volgens mij betekend dat inderdaad dat je vruchtbaar bent en het zaad dus zijn weg aflegd naar de baarmoeder. Als ik niet vruchtbaar ben loop ik ook altijd zo lekker leeg, haha!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook, het lachwekkendste is dat dit onze 4e zou worden, ik bedoel, dan weet je dat toch inmiddels??? Nou ik dus niet, ben echt blond ;)

weet iemand hoe dat dan zit met die "ovulatiepijn" :( als ik die gisterenmiddag heb gehad ovuleerde ik vanmorgen toch niet meer?

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hahaha Mamabri!! Kan me voorstellen dat je dat soort dingen niet onthoud hoor! Dat zijn dingen waar je alleen mee bezig bent als je zwanger wilt worden en daarna snel weer vergeet.

Wat betreft de ovulatiepijn, geen idee..... ik voel zelf nooit wat.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik had het met de bevalling van de laatste (de 3e dus) ik had het gevoel dat ik moest poepen en plassen tegelijk en er kwam maar niks, dus vk zegt, ga maar even liggen op bed, dan kijk ik even, om gelijk te zeggen dat ik mocht persen, aangezien ik volledige ontsluiting had.

Logisch, ik had dat ook moeten weten, maar op dat moment stond ik er niet bij stil, vond het achteraf zoooo dom van mezelf hahahah

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet niemand het antwoord?

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Big-smilend heb ik je bericht gelezen:D
    Ik heb mezelf namelijk dit ook wel eens afgevraagd.Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk gepikeerd was als ik dan niet nalekte,ik vroeg manlief dan of hij het wel goed gedaan had:D

Maar nu ik erover nadenk,dan zou dat best wel eens kunnen dat het draderige slijm van ons tijdens de vruchtbare dagen,het zaad snel naar binnen geleid.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahahaha echt waar, wat zei je man dan :D:p

En hoe zit dat nou met ovulatie pijn dan? Springt je ei dan op dat moment? Of erna, of ervoor?

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Tijdens je vruchtbare periode staat je baarmoedermond open waardoor het sperma makkelijk naar binnen kan. Als je niet in je vruchtbare periode zit is je baarmoedermond gesloten waardoor het sperma er dus makkelijk uit loopt.
    Hoe het zit met ovulatiepijn zit weet ik niet, ik voel mijn ovulatie niet namelijk:p

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja echt waar!....manlief had toch echt goed zijn best gedaan haha...en dat geloof ik ook wel,maar ik vroeg me eigen hetzelfde af als jou.Ik denk toch dat in je vruchtbare dagen het zaad opgenomen word door het rekbare slijm of zo.Ik heb soms ovulatiepijn en meestal is kort daarna mijn eisprong(de volgende dag)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als dat klopt, hebben wij wel supergoed getimed :D ben benieuwd :)

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja inderdaad! Zou wel heel mooi zijn toch?! Mijn duimen draaien hard door alhoewel ik voor mezelf de moed aan het opgeven ben hoor.Ben tenslotte al een oudje;)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ook hoor meid, ben inmiddels al 38 :$ En jij?

En lees ik het nu goed? Ga jij voor de 5e? Hoe reageerden de mensen toen je zwanger was van de 4e?

Denk dat er hier heeeeel veel commentaar komt, alsof ze mijn kinderen hoogstpersoonlijk moeten opvoeden en het moeten betalen ;)

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Schrik niet...ik ben inmiddels 43 jaar.Ik word in mei 44 jaar.Tja..dan word je echt wel oud.

Ik heb 4 kinderen uit een vorig huwelijk.Ik ben hertrouwd en mijn man heeft nog geen kinderen.Samen zijn we er nog voor gegaan.Helaas 3 miskramen gehad,waaronder een tweeling.
    We hebben nog IUI geprobeerd en in Belgie in het ziekenhuis gelopen,maar we hebben de hoop opgegeven eigenlijk.

Mensen reageren altijd heel bot.Ik kreeg ook altijd commentaar.Of we nog geen kinderen genoeg hadden bijvoorbeeld.Achterlijk gewoon.
    Maar tis gewoon hartstikke leuk hoor meid.:)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is idd wel op leeftijd, maar als het kan en jullie voelen je er goed bij moet je er gewoon voor gaan, vooral omdat je man zelf geen kinderen hebt, ik kan me indenken dat hij toch ook wel graag vader wil zijn vanaf het begin.

Ja dat mensen bot reageren is zo raar, net wat ik zei: alsof zij je kind moeten opvoeden en het moeten betalen, slaat echt nergens op, al wil je er 20, zolang je het zelf doet heeft een ander er niks mee te maken toch?

ik heb sinds 3 uurtjes nu een enorme zeurbuik, net of ik ongesteld moet worden, dit had ik donderdag ook al en nu dus weer......

Deel Deze Pagina