Hallo, ik had al eerder een onderwerp geplaatst dat ik de pil ben veregten in week 1. Had al vrij snel mentruatie achtige krampjes en steekjes aan de buitenkant van mijn borsten, ook heel moe.Had gisteren de dag dat ik nomaalgesproken ongi wordt. Dit was echter niet het geval.Vandaag(sorry voor de details )wel wat krampen dus ik dacht ben ongi, maar het is meer roze, doorzichtige afscheiding, met sliertjes. En ook niet heelveel, meer met afvegen wel iets in het maandverbandje maar echt niet veel. Wat zal dit zijn? Misschien toch tekenen van zwangerschap? Alvast bedankt voor de reacties...
Het is bij iedereen natuurlijk anders, maar bij mij was dat het begin van mijn ongi.. Het werd gewoon steeds donkerder. Gr Tess
Maar rond 14:00 vanmiddag had ik helemaal niets meer, en nu ook geen afscheiding meer gehad, als ik ongi wordt zet het altijd gewoon door en zwakt het niet af...
Ik heb dit ook gehad, 3 dagen (vr, za, zo) een beetje, precies zoals jij beschrijft. Nu heb ik geen afscheiding meer, heel raar. Tussentijdse bloedingen heb ik nog nooit gehad, dus dat lijkt me sterk. Ik las wel op internet dat het met de innesteling te maken kan hebben.
maar bij mij zou mijn menstruatie moeten beginnen heb de pil gewoon doorgeslikt vandaar... ik wacht maar af... zou leuk zijn als het uitblijft.