hallo allemaal, weten jullie misschien wat dit kan zijn? 29 mei ben ik ongesteld geweest dit heeft 9 dagen geduurd. nu had ik op dag 12 in een keer 2 dagen rood bloedverlies. en (sorry dat ik het zo zeg) nu als ik heb "geknuffeld" met mijn mannetje weer rood bloed verlies, dit duurt niet zo lang maar een paar uurtjes.. wat moet ik hier nou mee, word er erg onzeker van, we zijn nog aan het "ontpillen" maar dat rode wil ik eigenlijk niet zien alvast bedankt voor het meedenken, groetjes Fruitvliegje
Hmm.. Snap dat je hier onzeker van wordt. Ik denk zelf dat die bloeding op dag 12 van je eisprong zou kunnen zijn. Ik denk dat de bloeding na het knuffelen niks is om je zorgen om te maken.. Kan volgens mij wel gewoon gebeuren als je iets te 'hard' hebt geknuffeld
hihi *bloos bloos* bedankt voor je reactie ik hoop dat het mijn eisprong is geweest, maar wist niet dat je daar bij kon bloeden, heb ik nog nooit eerder gehad.. spannend hoor allemaal
Ja denk van wel. Je schrijft op 29 mei ongi te zijn geweest. 12 dagen daarna 2 dagen bloedverlies (dus op 11 en 12 juni). Het is was gisteren nog maar 14 juni. Als jij een flinke innestelingsbloeding had, kan het door het vrijen heel goed naar buiten komen of even nogmaals geactiveerd worden (lees: bloed bij vrijen is dus niet heel raar). Daar hoef je volgens mij overigens niet heeeeeel hard voor te hebben 'geknuffeld'. Kijk het even aan en leef in de veronderstelling dat het een hele goede innesteling was.
Het zou indd je ei geweest kunnen zijn. Toen ik 1,5 jaar geleden gestopt was met de pil heb ik ook enige maanden tijdens de eisprong bloed verloren was soms vervelend, maar het kan best een zo zijn.
goedemorgen, bedankt voor jullie reacties, ben weer helemaal gerustgesteld en wacht het rustig af fijn weekend allemaal!
Ik zou wel even naar de huisarts gaan voor een uitstrijkje en een chlamidia test als je die niet recent hebt gehad. Waarschijnlijk is get Nijs naar liever zeker zijn.
heb geen rood meer verloren (ook niet na het "knuffelen" hihi!) allen vanmorgen een klein beetje roze/bruin maar dat was alleen met afvegen, daarna nog een keertje "geknuffeld" maar geen rood! jeeeej!! sorry voor mijn taalgebruik bedankt voor jullie reacties