(o.a.) Hier de 3-delige nog. Met ook een aanvullende stoelbekleding dus. Bugaboo Cameleon Bekleding canvas roze | Online babyspullen kopen | Baby Max Veenendaal De 2-delige (de nieuwe sets hebben alleen nog kap en wiegdekje, kost ook minder dan) op veel plekken wel. O.a.: Bugaboo Cameleon3 Aanvullende Bekleding - Kinderwagens | Babypark
Bedankt! Maar helaas toen ik hem in mn winkelwagentje plaatste gaf hij aan dat het niet meer op voorraad was. Past de bekleding van de Cameleon 3 ook op de Cameleon 2?
@ Jewe, jij werkt(e) toch bij Babyplanet in Breda? Daar hebben ze de 3delige ook zeker niet meer voor de cameleon 2.
Niet diee fuchsia roze meer alleen de 2delige licht rose. Maar de zaak stopt dus daar zit 25% korting op.
Was laatst bij de Gardo Velserbroek. Die gaan eind vd maand stoppen. Hadden stapels bugaboo bekleden met 50% korting. Als je een vestiging in de buurt heb zou ik even bellen.
Dank je Xaar! maaaaaaaar, topic mag dicht, ik heb inmiddels een zo goed als nieuw setje via Marktplaats op de kop getikt.