Aerosleep matrasdek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door milika15, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Gebruiken jullie alleen de hoeslaken van aerosleep zelf voor de matrasdek of gewone hoeslaken?

Ik zit te denken of ik aerosleep matrasdek wilt kopen voor mijn tweede zoon. Graag jullie ervaringen.

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik ben ook benieuwd naar de reacties. Hoor er wisselende berichten over namelijk.

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik heb zowel gewone hoeslakentjes gebruikt als die van de Aerosleep. Ik merkte niet echt verschil. Alleen worden de kids wakker met een honingraatpatroon als ze op de aerosleephoeslaken slapen.
    (heb trouwens nog een blauw hoeslakentje van aerosleep hier liggen, gebruik ik niet bij mijn dochtertje. Pb maar evt)

4. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb de matrasdek nog niet gekocht. Vind je de aerosleep goed? Slaap je dochter vaak op haar buik? Of rolt ze op haar buik en slaapt zij verder? Mijn eerste zoon had alleen op een gewone matras geslapen. Maar als aerosleep doet wat de reclame zegt, dan is het toch minder shock als ik mijn tweede zoon opeens rolt en op zijn buik slaapt. Niet dat ik zeg dat ik hem nooit meer in de gaten houd.

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik ben heel tevreden met de aerosleep en gebruik de hoeslakens die ervoor zijn. Mijn dochter wordt idd wakker met een honingraat in haar gezicht ;P
    Voor mijn zoontje heb ik weer een aerosleep gekocht.
    De reden dat ik hem heb is gewoon dat ik daar een goed gevoel bij heb voor als ze op hun buik gaan liggen.....ik slaap daar beter door ;) mss een beetje overbezorgde moeder (dat krijg ik wel s naar mijn hoofd geslingerd)
    Maar toen mijn dochter op een gegeven moment op haar buik ging liggen en soms ook echt met haar gezicht in de matras was ik blij met de aerosleep.
    Ze slaapt er heel goed op, maar is ook een echte slaapkop ;)

Wat ik er ook nog fijn aan vind is dat met de hete dagen ze minder in bed zweet omdat het ventileert. En in de toekomst is een voordeel als ze zindelijk moet worden en een ongelukje heeft, de matras beschermd is.
    Meerdere pluspunten voor mij .

6. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Hebben jullie de aerosleep matras of de matrasdek? Ik heb al een ledikant matras dus ik wil weten of de aerosleep matrasdek goed genoeg is.

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Als je de aerosleep matras koopt, krijg je gewoon een matras met de "honingraat" hoes/cover. Deze kun je er gewoon afhalen. Je kunt het dus ook gewoon los kopen en over jou matras heen doen.
    Ik heb het in een keer gekocht omdat ik nog geen matras had.

8. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik gebruik de hoeslakens van aerosleep, omdat daar de gaatjes inzitten en bij andere niet. Anders heeft de aerosleep misschien minder nut voor mijn gevoel. Het liefste zou ik gewone hoeslakens willen qua zachtheid, want het hoeslaken van aerosleep is heel stug. Maar mijn dochter slaapt er wel goed op en datis het belangrijkste. Ze wordt idd wel wakker met een patroontje op haar gezicht.

9. amy24

amy24 Actief lid

9 nov 2011
    138
    6
    18
    Ik heb een buikslaper en gebruik de aerosleep matrasdek en het aerosleep hoeslaken. Dat geeft me gewoon een fijner gevoel. En het bevalt ons prima.

10. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik gebruik Jersey hoeslakens... las zelfs op de site van Aerosleep zelf dat dat kon!

11. Verox

Verox Niet meer actief

Is het jullie trouwens opgevallen dat Aerosleep twee verschillende soorten matrasdekjes heeft? De -original en de -protect.
    Ik verbaasde me over de prijsverschillen en ontdekte toen pas dat er twee variaties zijn.
    Ik heb voor ons kleintje de Aerosleep-protect matrastopper gekocht. Met bijpassende hoeslakentjes. Ook voor mij is het gewoon een beetje meer geruststelling. Als er dan toch een matrasbeschermer moet komen, dan liefst een die ook nog wat extra preventie bied.
    De bijpassende hoeslakentjes zijn voor een optimale ventilatie. Gewone hoeslakentjes beperken de werking van de Aerosleep. Het zal misschien niet veel verschil maken, maar zelf voel ik me prettiger wanneer ik de Aerosleep zo gebruik als hij geadviseerd word.

12. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hoi, ik heb het dekje en twee hoezen te koop! Pb maar voor info.

Deel Deze Pagina