Je hoeft je geen zorgen te maken volgens mij hoor. Klinkt niet abnormaal allemaal. Ik heb zelf met de kv testen van tegenwoordig geen beste ervaring, ze drogen heel traag en had dus ook een tuurpositief ruim na de afleestijd, maar ook witte gehad omdat mn plasje niet geconcentreerd was of zo.. Ik was in ieder geval wel zwanger, dus zolang je nog geen rood hebt gezien, is er volgens mij nog steeds een kans. Ik vond zelf de CB met plusjes (zijn iets duurder, maar ook 2 stuks) wel heel goed en deze reageerden beter. Verder testte ik altijd einde van middag donkerder dan 'sochtends. Heel veel succes. Ik duim voor je!
dank je wel voor je snelle reactie, iets gerustgesteld nu weer Ik zal van het weekend het eens met CB proberen dan
hoi meiden, leuk dat jullie het vragen!! Ik heb idd getest, vrijdag en gisterenochtend maar helaas helemaal niets. Ik denk dat i.p.v. mijn NOD ik woensdag dan toch een eisprong heb gehad. Boel is dan wel een beetje ontregeld maar dat zou misschien nog kunnen (ben 4 maanden geleden gestopt met de pil namelijk). Ik wacht dus nu maar twee weken af. Als er dan nog helemaal niks is gebeurd neem ik contact op met de huisarts. Maar voor nu dus niet zwanger helaas
ja zoiets had ik ook ergens gelezen dus vandaar ineens het idee dat het waarschijnlijk dan mijn eisprong is geweest. Uiteraard verder niks mee gedaan dus helaas een verloren ronde deze keer