NOD dag 1 al testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door deli13, 22 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Mijn menstruatie zou vandaag moeten komen maar is er nog niet.
    Ik heb nu al een test gedaan maar er stond negatief. Kan het zijn dat ik te vroeg ben of gewoon weer wachten op mijn menstruatie en naar de volgende ronde?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Denk eerder dat je niet zwanger ben, maar als je over 2 dagen nog niet ongesteld ben kan je de test herhalen.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb je een digitale gedaan?.

Zo nee, proberen over twee dagen eens een kv test.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Weet je zeker dat vandaag je NOD is? Heb je regelmatige cyclussen of weet je toevallig wanneer je eisprong was?

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Kan nog alle kanten op. Tenzij je zeker bent van je eisprong dan had je wel positief moeten testen vamdaag denk ik...misschien heb je wel een laat ei gehad en is je nod later. Maargoed dan kan je ook nog gewoon ongesteld worden. Even afwachten dus...

Succes!

6. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    Oef vandaag nog getest? Of toch een latere menstruatie?

7. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga nog een weekje afwachten. Vandaag heel harde krampen gehad maar nog steeds nie ongesteld. Dankjewel voor de reacties !

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt eerder geschreven dat je in maart na 4 maanden eindelijk je eerste menstruatie had na pilstop? Wellicht is je cyclus nog steeds onregelmatig?
    :(

Hoe weet je zo zeker dat je NOD vandaag is? Heb je je eisprong gevonden dmv ovulatietesten of temperaturen? Anders ben je er helaas nooit zekervan wanneer je eisprong is geweest. Die kan dus zelfs gezien je krampen vandaag nog wel eens plaatsvinden......

Deel Deze Pagina