Ik zat net even op de Action site te kijken en zie dat ze Olvarit Mamma's favorietjes potjes groenten verkopen voor 0,89 cent per 2 potjes verpakt. Vijf verschillende soorten en voor kindjes van 8+ maanden of 12+ maanden.
Oh misschien hier bij de Action ook wel, maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om naar de Action te gaan, misschien morgen. Wat voor toetjes zijn dat? Toetjes van Olvarit of een ander merk?
@jo77, het zijn olvarit toetjes Heb hier net de mama's ideetjes en a la carte even ingeslagen haha Toch altijd makkelijk als het niet uit komt om met ons mee te eten!
Inderdaad linnepinneke, daar vind ik die potjes ook handig voor. Ik ga vanmiddag denk ik ook even naar de action als ik daar nog tijd voor heb.
@nmama, de a al carte zijn bij mij tot mei 2012 de mama's favorietjes tot 15-02-2013 dus dat duurt allemaal nog even haha
Hier hadden ze ook koekjes van Bambix voor 39 cent, goed tot februari 2012. Verder heb ik nog potjes van Olvarit en Friso ingeslagen, houdbaar tot juni 2012. Heel mn mandje vol voor 20 euro!
Ligt er net aan wanneer het filliaal de nieuwe spullen krijgen, waar ik werk heb ik ze een zaterdag voorbij zien gaan. Het kan ook al zijn dat het OP=OP is ondanks dat ze net binnenkomen. En dat is met alle spullen van de Action
blijven nog tot april volgend jaar goed! gister ook wat gehaald.. vandaag toch nog maar even wat halen!!
Ik had bakjes van friso voor 0.39c olvarit hadden ze ook en friso pyamapapjes houdbaar tot maart 2012 allemaal.
Mama s ideetjes, a la carte en pyama pap van friso, smoothie van friso en koekjes... In hilversum is niks meer, mijn moeder heeft alles gekocht! Makkelijk voor bij haar thuis!