sinds gisteren is er links boven bij mn litteken een soort van harde bult te voelen. nu is het meer geworden. ik heb ook wat meer pijn bij het bewegen. is dit normaal of moet ik maatregelen nemen?
Hallo, Is het links een beetje voorbij het litteken richting je flank? Zo ja dan is het het punt waar de onderhuidse hechtingen starten, hier is het weefsels e.d meer bij elkaar getrokken. Wat kan helpen is een beetje masseren, zodat het soepeler word. Is het op een andere plek zou ik contact opnemen maandag met de huisarts. Groetjes Ineke
ik heb inmiddels contact opgenomen met de huisarts. er komt nu aan beide kanten ook vocht uit en de wond is rood en voelt erg warm aan. bedankt voor het antwoord groetjes
het is een onstkeking, krijg er alleen nog niks voor ze zeggen dat kuurtje a.b mn weerstand erg omlaag haalt en ik daar zieker van wordt. als ik koorts krijg moet ik bellen. vind t heel raar er blijft maar vocht en bloed uitkomen, heb nu luiertjes van mn zoontje er tegen aan. maar moet t niet een keer stoppen of alles eruit gehaald?
Hallo, Laat het nogmaals zien aan je behandelend arts, hierbij kan ik niet zeggen wat normaal is. Groetjes Ineke
heb t laten zien. t schijnt allemaal normaal te zijn. een natuurlijke reactie van mn lichaam. t bloeden is nu een stuk minder. aan de rechter kant is t niet meer zo dik. alleen links nog wat. t gaat de goede kant op.