asherman: wie heeft hier ervaring mee en wat zijn de verschijnselen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brasileira, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

15 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Helaas heb ik binnen de 10 weken erna 2 curetages moeten ondergaan vanwege placentaresten.

Ik ben nu sinds 3 maanden gestopt met de pil en mijn gyn. zei destijds dat ik me geen zorgen hoefte te maken over beschadiding als ik normaal ongesteld kan worden.
    Maar dat is nu juist het probleem: ik word wel ongesteld maar het is voornamelijk bruin, niet al teveel en ik heb veel buikpijn en rugpijn vooraf. En mijn cyclus wordt steeds langer. (zie onderschrift)
    Het klopt voor mijn gevoel voor geen meter en mijn gevoel heeft al 2x eerder gelijk gehad! Ben al vaker tegen de artsen ingegaan en dan bleek dat ik gelijk had....

A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn. en ik eis echt dat ik fatsoenlijk onderzocht word want ik denk dat ik asherman heb opgelopen....
    Met enig speurwerk ben ik al uitgekomen op dr. emanuel in het spaarne ziekenhuis die boekt goede resultaten met verklevingen weghalen. Het liefst maak ik daar na dinsdag een afspraak. Want ik laat die prutsers in mijn eigen ziekenhuis niet meer aan mijn lijf!

Heeft er iemand zo'n zelfde klachten of is er asherman geconstateerd? Zoja vertel me je verhaal want wie weet hebben we er wat aan!

Groetjes

Deel Deze Pagina