Hallo, Ik ben 13 november bij de gynaecoloog geweest voor eind controle voor mn operatie (verwijdering van mn linker eileider) Op de echo was een aankomende eisprong te zien, hij verwachte dat ie vrijdags zou springen en dit klopt ook met mijn eigen biologische klok. We moesten elke dag gemeenschap hebben, 5 dagen langen hebben ons hier ook aan gehouden. We hebben op woensdag, donderdag, vrijdag en zondags geklust.. Nu zijn we een dikke week verder en sinds gisteren smorgens en savonds misselijk, soms ijzerig smaakje aan mn koffie/thee en hele lichte krampjes. Sinds vandaag bij het afvegen wat bloed, niet veel en net zag ik 2 kleine donkere stipjes op mn maandverbandje. Mijn nod is 30 november, vandaag is dus mijn innestelingsdag volgens verschillende sites. Zou dit dan een innestelings bloeding kunnen zijn? Ik heb op 23 september helaas een miskraam gehad met 7 week en 6 dagen. groeten, Berdien
Hoi Berdien87, het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn, maar ook een vooraankondiging van je menstruatie. Na een operatie in je kleine bekken kan je lichaam ook een klein beetje van slag zijn. Dus helaas nog een paar dagen duimen! Groeten Brigitte
Ik ben na mn operatie ook keurig ongesteld geworden, dus het is niet de eerste keer dat ik ongesteld wordt na een operatie.