toch niet..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liesje88, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    helaas het leek van de week allemaal nog zo positief, dacht echt dat zwanger was.. ook nu nog misselijk, hoofdpijn

maar nu net licht bloedverlies en m'n buikkrampen voelen ook anders dan de afgelopen 2 dagen.. had toen ook krampen, maar dat stelde niet veel voor.. dit voelt toch sterker, al nog steeds beetje met vlagen..

dus volgens mij is t helaas mis.. wel vrij lange cyclus, maar dat komt miss door de miskraam van vorige maand, vandaag dag 33 van cyclus en normaal 30 dagen..

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    #2 liesje88, 6 jul 2012
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
    ik probeer toch stiekem hoop te houden.. krampen lijken niet echt door te zetten, en bloedverlies is nog heel weinig en ook beetje oud bloed (sorry voor de vieze info:p)
    mja kan nog van alles gebeuren vanmiddag en t vreemde is dat als mijn temp iets hoger is dan normaal ik dat altijd wel duidelijk voel, zoals nu ook heel even gestofzogen en gedweild en t zweet breekt me uit..

zou t dan toch n innestelings bloeding zijn?? durf bijna niet te hopen, ook omdat gelezen heb dat hcg pas vrij komt als t eitje ingenesteld is dus dan is t toch raar dat al n bijna twee week last van m'n borsten heb en al bijna n week met n misselijk gevoel loop..

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    heel apart, misschien toch nog even afwachtem...
    Heb je al een positieve test in handen gehad?

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    vorige maand voor mijn vmk duidelijk positief test.. en deze maand al wel een positieve ovulatie test gehad..

afgelopen woensdag had ik getest, beetje vroeg maar door alle verschijnselen wou t weten, die was negatief. heb toen nog niet weer durven testen..

5. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ik had het ook en ook die vage dingen waarvan ik ook dacht van goh zou het eindelijk weer raak zijn maar helaas, had ook klein beetje bloedverlies telkens en het heeft uiteindelijk gewoon 5 dagen geduurt voordat het echt doorzette. Maag hopen dat jet voor jou anders is maar ja missi door dat warme weer dat alles een beetje van slag is ;)

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb n nieuwe topic geopend in 'miskraam' maar toch hier ook nog even de vraag, omdat t hele verhaal hier ook beschreven staat.

Vrijdag dus ongi begonnen, nu zondag nog steeds hartstikke misselijk met vlagen. Niet echt krampen meer zoals bij ongi (gister wel) alleen nog wat last van m'n onderrug. Ook zijn mijn borsten niet zo gevoelig meer als in de afgelopen twee week (gelukkig want begon vervelend te worden).

Mja dus nog wel behoorlijk beroerd iemand die t herkent?

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ben bang dat mijn lijf me behoorlijk bij de neus had:p

net toch nog met ha gebeld en zei van miss is die misselijkheid ook van virusje o.i.d zei van miss voor zekerheid nog test doen dan heb je voor jezelf extra zekerheid.
    en dus ook gedaan maar was weer negatief, dus nja dan ist niet en dan over 13 dagen weer nieuwe eisprong;)
    en hoop dat me lijf zich dan gaat gedragen:p haha

Deel Deze Pagina