Langer dan een jaar clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door eilandmuts, 7 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb gezocht, maar kon niet zo veel vinden (of zag door de bomen het bos niet...)

Eigenlijk vraag ik mij af of er met mij nog meer dames zijn die al (langer dan) een jaar clomid slikken?

Ik mag nu nog 1x 150 mg slikken (ronde 12) en daarvoor hebben we wat geprutst met 50 en 100 mg, waardoor ik ook een paar eisprongen heb gehad, maar steeds snel resistent werd. Al met al heb ik 21 september 2015 mijn eerste clomid geslikt en slik ik 12 januari 2017 mijn laatste clomid. Bizar gewoon om uit te rekenen hoeveel pillen dit zijn....

Zijn er dames met soort gelijke ervaringen?

2. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik heb ook heel lang cookie gebruikt. Bijna 2 jaar. Alleen reageerde ik er te fel op. En zonder gebeurde er niet.

3. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik nu ook precies een jaar zonder resultaat.. ze willen ons nog een jaar geven!

4. eilandmuts

eilandmuts Actief lid

27 aug 2016
    131
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Bella. Je hebt nu een jaar clomid gehad en ze willen je nog een jaar clomid laten slikken?

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat afschuwelijk! :p
    Bij mij deed zowel 50 als 100 echt níets en de derde x zou ik 150 mg mogen proberen. Ik heb aangegeven dat ik het rot spul vond en dat ik graag over wilde stappen op injecties. Dat mocht (hadden die optie ook al besproken).
    Heb je zoiets ook al overwogen?
    Als ik iets geleerd heb van het afgelopen half jaar, dan is dat wel dat je niet altijd alleen maar 'ja en amen' tegen de artsen hoeft te zeggen. In feite ben je gewoon 'hun klant', dus je mag best aangeven wanneer je iets niet of net iets anders wilt. :) Kom voor jezelf op meid!

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Inderdaad ja.. maar wij stappen per febr over naar een kliniek

Deel Deze Pagina