Roze verlies bij 37 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Luna86, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Hallo,

Ik ben nu 37 weken zwanger en had net bij het afvegen roze slijm. Ook lag er een klein bloedstolseltje in de toiletpot. Herken het niet van de eerste zwangerschap. Heb vandaag wel vrij veel gedaan en ik ben net druk geweest met stofzuigen en opruimen. Zou het daarvan kunnen komen of zullen het tekenen zijn van een naderende bevalling? Ik krijg Voor de uitgerekende datum een geplande ks dus wil liever nog niet bevallen ;)

Maandag moet ik naar de gyn dus loop niet meer bij de verloskundige.
    De baby is zoals altijd gewoon lekekr druk en de harde buiken zijn zoals altijd.
    Helup:p

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik had dat ook een week voor de bevalling. Maar bij mij gingen er voorweeen aan vooraf. De verloskundige zei toen dat de baarmoedermond aan het verstrijken was en ik mogelijk al wat ontsluiting had. Hoeft nog niks te betekenen, je kan er nog 2 weken nee rond lopen zonder dat er wat gebeurd.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Helemaal niemand??

Heb nu regelmatig opkomende krampen..ben nu maar even aan het klokken maar vraag me af wat ik nu het beste kan doen.
    Ik heb helemaal niks van de gyn gehoord wat ik moet doen als ik denk dat het begonnen is. Wie ik moet bellen ect. Iemand ervaring? Vast wel;)

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Sorry was ongeduldig:D
    Heeft de verloskundige toen wel gevoeld of je ontsluiting had? En wat kreeg je mee als advies? Wanneer moest je weer gaan bellen?

5. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Had dit ook en volgende dag lag dochter in mijn armen dus kan alle kanten op gaan ;)
    Succes met dé laatste loodjes.

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    meestal luidt het beladvies als weeen een uur lang om de
    5 minuten komen....
    Nu moet ik zeggen dat IK me daar niet aan houd ivm heel snelle bevallingen.....
    als je twijfelt bel je toch even naar het ziekenhuis ofzo??

(Roze verlies had ik hier ruim 2 weken voor de bevalling bij nr 2... en veel rommels gehad.... terwijl het dus niets betekende... het kan alle kanten in gaan... )

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ga anders even douchen. Als de krampen erger worden zijn het weeën. En dan zou ik gewoon ter info even je vk/ gyn bellen om te vragen wat je nu moet doen.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Muppet, douche heb ik al gepakt. De buik voelt minder gespannen maar nu om de 8a 10 min krampen. Kan het nog niet echte weeën noemen wamt kan gewoon adem halen als het op de piek komt ;) maar het voelt wel als het begin wat ik me van de vorige keer kan herinneren. Ik denk dat ik het nog even aankijk en als het meer pijn gaat doen of sneller dat ik dan de gyn bel..

Vind het allemaal heel eng want heb een afspraak staan voor een geplande ks omdat ik ontzettend bang ben voor de bevalling. Van mij mag het loos alarm zijn voor nu..

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Cerberus, moon, ik merk al dat het alle kanten op kan gaan als ik jullie zo lees.. Ben benieuwd welke kant het hier op gaat.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier dat zo'n 4 uur voor ons zoontje geboren werd..

11. Tese

Tese Niet meer actief

Mag ik vragen waarom je zo bang ben de je een keizersnede krijgt? Is er iets naars gebeurt in je vorige bevalling?

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Nee ze had niet gevoeld, ze wilde het niet gaan stimuleren (wat blijkbaar wel gebeurd als ze gaan voelen). Ik kreeg verder geen advies mee maar ze zei wel: wie weet tot vanavond! Ik had gewoon een brief meegekregen wanneer ik kon bellen: bij gebroken vliezen of wanneer de weeen elke 3 minuten kwamen en 1 minuut aanhielden. Uiteindelijk is het bij mij weer rustig geworden en een week laten begon het plotseling zonder voorteken ofzo

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    Mupet, vorige keer een hele lange bevalling geweest met zoveel toestanden die ik niet nog een keer wilde mee maken. Mijn zoon was een sterrekijkertje en lag scheef. Na 55 min persen en 2 keer kiwi nog geen resultaat. Toen jaar de ok! Route was hel maar inmiddels heb ik dat een plaatsje kunnen geven de periode erna was ook zwaar met gespannen baby en mama.

Nou ik mag hier melden dat ik voor de tweede keer mama ben geworden. Vannacht om 6 over 12 is onze tweede zoon geboren middels een ks. Tot 7 cm gekomen maar ook deze was dwars;) wederom weer sterrekijkertje. Was er moeilijk uit te krijgen en na een moeilijke start ligt hij nu nog even voor de zekerheid op de kinderafdeling. Straks om half 9 mag ik weer even naar hem toe! Ik voel me bijzonder goed. Heb het gevoel dat ik zo weer op kan staan;)

Roze slijm en bloedstolsels waren ook hier het begin van een bevalling!

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wauww super gefeliciteerd met jullie zoon!!!:D:D

15. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Gefeliciteerd!!! Wou nog zeggen dat ik 3 weken roze slijm verloor, maar dat hoeft al niet meer.

16. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    gefeliciteerd! Ik wilde net zeggen dat het idd het begin van de bevalling kan zijn en ik het ziekenhuis even zou bellen, maar dat is dus niet meer nodig. hahahaha.

17. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Rust lekker uit en geniet met je gezin.

18. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Nee joh, dat kan niet gestimuleerd worden tenzij ze bij de baarmoedermond gaan strippen maar voelen om te weten of er ontsluiting is kan totaal geen kwaad. Gelukkig niet trouwens anders zou je geen seks meer kunnen hebben en on geval van nodig inwendige onderzoeken. ;)

19. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Gefeliciteerd!

20. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252