ik heb dit dus vanmorgen gehad bij het afvegen roze slijm ik heb woensdag positief gestes en ik ben naar de spoed geweest en ze zagen geen bloed klaar zitten ik moet wel pilletjes nemen utrogestan 200 en ipv binnen 4 weken terug te gaan naar de gyn binnen 2 weken het is bang afwachten nu he
jeetje, dat is angstwekkend. Schoonzus heeft dat ook gehad net na het testen en zij is nu 6 weken zwanger en de echo was goed, hartje klopte! hoop dat deze bericht een beetje geruststellend is
ja dat blijkt vrij normaal te zijn. Het is je lichaams natuurlijke schoonmaak routine van je baarmoeder. hahaha Hou het in de gaten als het langer dan een paar dagen blijft, of zwaarder word en kleur donkerder dan moet je toch even je docter bellen. Mijn schoonzus had ook krampen. de krampen hoort ook bij de schoonmaak, de bloed die van de muren vrijkomt is wat de pijn veroorzaakt.
Maak je niet te druk, had ik ook, ik was toen 6 weken zwanger en ineens bruin/roze verlies. Ik heb toen een echo laten maken en er was een heel mooi vruchtje te zien en het hartje klopte. Ze zij dat het al kan komen als je een paar keer hard niest o.i.d. je baarmoedermond is heel erg doorbloed en dus knapt er snel een vaatje. Geniet van je zwangerschap, Kaat
dank u wel Kaat het is altijd wel even schrikken he ik heb al 3 kindjes maar de ene keer heb ik bij mn 2de een zware bloeding gehad dat was omdat het een 2linsgje was en er was eentje afgestorven ik heb dan ook die pillekes moeten nemen en ik heb een gezonde dochter van bijna 8j nu liefs