Innestelingsbloed en ovulatietesten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fientje7, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Hey dames,

al verschillende onderwerpen afgelopen maar nergens een goed antwoord kunnen vinden, maar misschien bestaat er geen goed antwoord. Tgaat als volg; sinds januari gestopt met de pil en sinds augustus toch wel mijn tot dan regelmatige cyclus van 35 dagen kunnen volgen. Om dan op de 'vruchtbare dagen' te knuffelen. Sinds augustus een onregelmatige cyclus van 54 dagen en nu sinds 21 oktober geen maandstonden meer gehad. Gestart met ovulatietesten om mijn eigenlijke eisprong te vinden. Elke dag getest en op 2 en 3 dec positieve test gehad. Nu kon ik niet op 29-30-1-testen want had toe geen testen meer. Sinds gisteren bruinachtige afscheiding, met hier en daar een beetje helder bloed, maar weinig gezien ik anders altijd hevige bloedingen heb bij mijn duivels. Normaal kan ik dus pas testen op 16 dec ten vroegste op zwangerschap, maar ben ik wel zwanger? Ik heb zoals velen steekjes in mijn onderbuik en had zelfs soms een soort van warmtegevoel.

Kortom ik weet het niet meer, zwanger of niet en is het nu innestelingsbloed of is dat te vroeg daarvoor?

Iemand raad??

TNX!!!

Deel Deze Pagina