roze verlies, pijn en nu gewoon zo bang :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mendie, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey fijn dat je voor een echo kon!
    dat er een dooierzakje zit is goed hoor! daar leeft het vruchtje nu van en dat groeit uit tot de placenta straks!
    dat ze nog niet echt iets zag knipperen kan omdat je nog vrij vroeg in de zwangerschap zit zeg maar..
    het vruchtje is nu natuurlijk nog heel erg klein en is moeilijk op te meten voor een jusit termijn te kunnen bepalen... dat er een paar dagen verschil in zit in jou en haar berekening is niet erg hoor! het verschil kan zitten in de innestellingsduur. bij de een gaat dit nu eenmaal sneller dan bij de ander..
    maak je niet te druk want volgens mij had je echt last van oud bloed verlies en groeit je beebje nu lekker verder en mag je snel genieten van een kloppend hartje!!!
    fijne verjaardag nog vandaag! knuf

2. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Hoi Mendie,

Ik hoop heel hard voor je dat je dinsdag een kloppend hartje gaat zien. Wat je beschrijft vind ik echt hoopvol klinken. Zoals ik bereken zou je a.s. vrijdag pas 6 weken zijn en vandaag dus 5w4d. Weet je precies wanneer je ei is gesprongen d.m.v. bijvoorbeeld een echo? Het kan nl. maarzo dat na een positieve ovulatietest het nog wel wat langer dan een dag heeft geduurd voor je ei is gesprongen of dat de innesteling wat langer heeft geduurd. Dan is het verschil met je eigen berekening en die van de vlk maar één dag en die is op deze termijn volgens mij nog niet heel erg betrouwbaar (moeilijk te meten).
    Ik duim iig met je mee dat je volgende week een prachtig plaatje te zien krijgt!

Groetjes, Anne

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden,

jullie woorden doen mij zo goed! echt heel erg bedankt daarvoor! gister nog een paar keer een heel klein beetje bruin bloed verloren, maar vannacht en vanmorgen tot nu toe niks meer. ook heb ik geen krampen meer gehad, dus ik hoop dat t echt weg blijft en dat ik idd dinsdag een mooi kloppend hartje mag zien.
    ze zag dus een vruchtzakje en dooierzakje, maar nog geen embryo. kan dat dus? dat is namelijk nu nog hetgeen waar ik me druk om maak.

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

mendie lieverd!!! wat rot voorje, had t helemaal niet gelezen dit :(

ik had met sam ook echo vorig jaar, rond de 8 weken... en was ook ineens week langer zwanger (kon ook echt niet want wist ook precies wanneer mijn ei was geweest door ovutesten) dus pin je daar niet op vast!

en ik heb rond de 14e week ook ineens bruin/ rozig verlies gehad. huilend naar de verloskundige gefietst en hartje klopte gewoon nog! bij jou is dat daarnog te vroeg voor. maar ze zei toen tegen mij, zolang het niet zoveel is als een menstruatie, en gepaard gaat met heel erg buikpijn. Is er MEESTAL niks aan de hand! kan een vaatje gesprongen zijn ofzo. door de zwangerschap en de hormonen wordt alles iets gevoeliger.

Dat heeft mij toen wel gerust gesteld. Dus zo lang het niet doorzet bij jou, niet teveel piekeren! is makkelijker gezegd dan gedaan, I know, maar stress is ook niet goed voor je bubs!!

Dikke knuffel van mij (van de miSSpoes :D)

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Mendie!
    Ik heb echt alle hoop dat jij volgende week een super beeb(ok wel heel ieniminie!) gaat zien op je echo hoor! Kan niet anders!
    Ik duim echt voor je!

x

7. Trees

Trees Niet meer actief

Mijn eerste echo was rond 5+3 en er was alleen maar een zwart rondje te zien. Verder geen dooierzakje of niks. Was volstrekt normaal. Overigens is het in dit stadium ontzettend moeilijk om te meten. Veel gynaecologen wagen zich er niet eens aan, want een mm kan al voor een paar dagen verschil zorgen. Meten op dit termijn is absoluut niet betrouwbaar! Daar moet je je echt geen zorgen over maken.

Heel veel succes om deze moeilijke dagen door te komen en op naar een mooi knipperend lichtje volgende week!

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    fijn te horen dat het je goed doet onze berichtjes!
    maak je geen zorgen... het is ook echt mm werk en de kleine is nog zo klein dat het nauwelijks waarneembaar is joh!
    bij de volgende echo zie je echt meer!
    fijn zeg dat het bruinverlies ook opgehouden is!!!!

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    oke meiden, dan nog 1 vraag *bloos*
    toen ik die paar druppelstjes bloed verloor en zo'n buikpijn had, kwam er wel een klein soort stolseltje mee...echt ienieminie,heel dun..leek een beetje op een sliertje, maar dan ietsjepietsje dikker. was rood, dus bloed. nu ben ik de hele tijd bang dat dat t embryotje was :( dat namelijk omdat ze m niet kon zien op de echo. ik heb namelijk geen flauw idee hoe dat eruit ziet als je t verliest dus daarom eigenlijk mijn vraag. kan dat t geweest zijn? en dat t vruchtzakje en dooierzakje zijn blijven zitten? en kan t dan ook zo zijn dat je dan nog steeds meer symptomen kan krijgen? want sinds vandaag heb ik last van misselijkheid als ik niet op tijd iets eet en dat had ik nog helemaal niet.

o wat erg he dat ik zo onzeker doe, maar ik merk dat ik zoveel heb aan jullie woorden en dat jullie ook VEEL weten, dus vandaar dat ik t toch graag wilde vragen( durfde t eerst niet).

10. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden!

vandaag weer een echo gehad en alles was goed!!!!! heb t hartje zelfs zien kloppen en ook nog gewoon via een gewone buikecho, dus niet eens inwendig! ben echt super blij! 3 februari terug komen en dan krijg ik weer een echo van ongeveer 15 minuten die ze dan ook opnemen op dvd. kan nu al niet meer wachten :D

11. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    goed zo meid!

wat is dat fijn om te horen zeg!

moet je een ongelofelijk goed gevoel geven nu.. geniet er maar lekker van hoor!!!

12. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry ging iets mis, zie bericht hieronder

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mendie,

Wat fijn dat alles toch nog goed gekomen is...
    Ben ook blij jouw verhaal te lezen...
    Ik zit nl. precies in dezelfde situatie.
    Ook licht bloedverlies, en erge krampen enzo.

(zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/182461-licht-bloedverlies-prikkelbare-darm-syndroom-5-weken-zwanger.html)

En ook ik ben bang, zo bang.
    Bang dat het mis is.
    Bang dat ons beebje gestopt is met groeien bij 5 weken en 1 dag.
    We mogen donderdag weer voor de echo om te kijken of het gegroeid is, ik hoop het zo!
    En hopelijk zien we dan een hartje kloppen... Ben dan 6 weken en 2 dagen. Is er dan kans dat het nog steeds niet klopt?
    Of moet er dan toch echt al iets te zien zijn?
    Ik hoop dat ik net als jij hier na donderdag een positieve afloop van ons verhaal kan vertellen.
    Ik ben iig heel erg blij voor je, geniet ervan meis!

Liefs

14. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hoi stippeltje,

wat een vervelende situatie ook voor jou zeg. ik weet helemaal hoe je je voelt. is t bloedverlies erg? bij mij was t echt minimaal maar t was er wel 1,5 dag. die krampen waren ook echt vreselijk, maar nu een week verder heb ik nog steeds veel buikpijn hoor en vooral s'avonds. denk dat t bij mij ook behoorlijk me darmen zijn en bandenpijn.
    de vrouw die de echo maakte vorige week zei tegen mij dat er deze week dus met ruim 6 weken echt wel een hartje te zien moet zijn, dus ik hoop voor je dat t bij jou donderdag zeker t geval is!
    heel veel sterkte meis!

15. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL

Lieve Mendie, bedankt voor je lieve reactie... Geeft toch weer een beetje moed.
    Bloedverlies was 3 dagen lang, niet superveel maar wel de hele dag door.
    Ik hoop het zo...

Deel Deze Pagina