Hoi hoi, Dames ik zit met een vraag die sinds gisteren mij een beetje bezig houdt. Ik heb sinds gisteren net boven het schaambeen een branderig en gevoelig plekje. En nu had ik ook echt zo,n trekkend gevoel van onderen. Ik vind het niet zoals blaasonsteking voelen, maar goed als ik van weekend daar last van hou dan breng ik sowieso maandag de urine naar mijn HA. Nu is mijn kleine wel in dat gebied erg actief en ligt ze al weken met het hoofje naar beneden en nu vraag ik mij af is het of kan het ook al met deze weken al in dalen? Ik heb geen flauw idee maar misschien dat er meer dames zijn die het zelfde voelen. Het doet verder niet heel erg pijn alleen een beetje irrietant. Moet aanstaande woensdag ook naar de VK en kan haar natuurlijk ook vragen, maar wil gewoon mijn ervaring even delen met andere meiden. Groetjes anna.
Het kan bandenpijn zijn, maar bij mij is zo mijn b.i. begonnen. Een gevoelig plekje boven mijn schaambeen. Werd toen wel binnen een paar dagen ineens veel erger. Je kunt het aan de v.k. vragen of even naar de h.a. gaan. Het controleren van je urine kan nooit geen kwaad, maar mijn ervaring is dat dat een heel ander gevoel is. Hoop voor jou dat dat het natuurlijk wel is, want mijn b.i. is inmiddels heel heftig. Sterkte, sandra
Hoi, Zo als jij het beschrijft had ik ook, en bij mij was het ook b.i.. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een blaasontsteking gehad, dacht ook dat ik iets anders had, want voelde heel anders aan als toen ik niet zwanger was. Bij de blaasontsteking kreeg ik wel steken in mijn buik. Dat pijnlijk gevoel bij je schaambeen, ik dacht dit kan geen b.i. zijn, want als ik zat dan had ik nergens geen last van en bij mij was het alleen maar links. De pijn werd bij mij alleen maar heviger,vooral omdat onze meid er steeds meer op ging drukken door de indaling, ik kon steeds moeilijker lopen het opstaan, vooral met het beginnen met lopen als je eenmaal rond dartelde ging het wel, en omdraaien in bed was ook een verschikking tot het einde. Als het bij jou ook b.i. blijf dan veel in beweging, en laat je niet op een stoel telkens planten want dan wordt het nog veel heviger, mijn vk toen gaf het advies blijven bewegen ook al doet het pijn. Mijn ervaring is als je een tijdje bewoog is de pijn minder heftig. Vraag het maar na bij je vk. Veel sterkte. Groetjes Monique76
Hoi, Heb al heel vroeg in mijn zwangerschap b.i. gekregen en loop er nog steeds voor bij de cecartherapeut. Maar vandaag heb ik er geen last meer van gehad, dus blaasonsteking lijkt me dan sterk. Het zou dan inderdaad met de b.i. te maken kunnen hebben, ik zelf had daar nog niet bij stil gestaan. We wachten af! Groetjes Anna