Roze verlies voor NOD, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tata, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb nu voor de tweede keer roze verlies 1 dag voor mijn NOD. Wie heeft dit ook? En wie had dit aan het begin van de zwangerschap.

Morgen weet ik meer! Maar ben beniewd of er nog kans is.

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb ook sinds gisteren heel licht roze/bruin verlies. Weet alleen niet of het al op mijn NOD- dag is, want heb nogal een onregelmatige cyclus na stoppen met de pil:-S Dus ik wacht het wel weer af. Lees wel meer verhalen erover en het kan alle kanten op. Of het wordt uiteindelijk je ongi of je kan ook zwanger zijn. Een test kan je natuurlijk helemaal duidelijkheid geven;) Heb je al getest?

Succes!

3. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb 1 keer een licht streepje gehad en 1 keer negatief. Misschien was mijn eisprong later en is het een innesteling. Ik weet het ook niet meer. Ik ga zondag weer testen en jij?

4. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik heb dat altijd de dag dat ik ongesteld moet worden, en dan breekt het savonds/snachts door.
    Moest de 18e ongesteld worden, de 17e had ik netjes spotting, nu niets. En daar baal ik echt ontzettend van..
    Ik ben altijd stipt 28 dagen, de keren dat ik overtijd was, waren miskramen ;( Ik mocht nu een paar maanden niet zwanger worden om te herstellen, hoop dat t straks toch nog komt. En áls t toch nog raak was, dat t blijft zitten

5. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Bij mij dus preces hetzelfde. Balen is dat! Mijn testen zijn negatief. Echt zo irritant!
    Succes!

6. mammamia

Nou vandaag was dus mijn NOD, had geen idee i.v.m. onregelmatige cyclus. Had sinds eergisteravond eerst rozig verlies en vanochtend brak het los... mijn cyclus was deze ronde 39 dagen. Dat is alweer een heel verschil met de vorige 2 rondes. Heb alleen wel deze maand teunisbloempillen geslikt. Denk dat ik dat volgende maand niet ga doen en dan kijken hoe het dan gaat. Op naar de volgende ronde dus! Ronde 5!!!

Succes iedereen!

7. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb ook tbolie geslikt. Misschien kan ik daar maar beter mee stoppen??

8. mammamia

Ik weet niet hoe jouw cyclus loopt qua aantal dagen, maar mijn 2 vorige cyclussen waren zolang dat ik het eens met tb pillen ging proberen. Nu dus 39 dagen, alweer een stuk korter! Je hoeft er niet percee mee te stoppen hoor, maar ik wil gewoon bij mezelf de volgende maand kijken hoe het zonder de pillen gaat... mocht het dan weer heel lang zijn, ga ik ze denk ik weer gebruiken. Heb in ieder geval geen last gehad van hele erge buikpijn paar dagen voor mijn NOD en dat vond ik wel een verademing...

Succes!

9. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik gebruik het voor PMS. Heb daar veel last van. Mijn cyclussen waren 32 dagen alleen met kerst had ik 39. Of ik minder PMS klachten heb weet ik dus niet. Wacht op mijn ongi.
    Fijne avond!

10. mammamia

Ik zie dat je 4 dagen over tijd bent! Heb je al een test gedaan? en op hoeveel cyclus dagen zit je nu? Spannend...

11. gemke

gemke Niet meer actief

heb nu bruinverlies en zit nog ver voor nod

12. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Wat leuk! Ben je bezig voor de 5e?

13. gemke

gemke Niet meer actief

ja we willen toch een groot gezinnetje hihihi
    misschien komt mijn stiefdochter volgend jaar ook hier wonen en dan is het volle bak hiero
    dan is het helemaal compleet

14. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    En was je de andere keren snel zwanger? Lijkt me ook leuk een groot gezin, maar eerst maar eens 1tje! Slaap lekker.

15. gemke

gemke Niet meer actief

nee niet supersnel
    bij mijn dochter duurde het ongeveer 6 maanden en met de tweeling 7 maanden voor ik aantelde

16. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik ben net bij de HA geweest en doorverwezen naar de Gyn. Dit ivm het tussentijds bloedverlies en onregelmatige cyclus. Ik krijg een echo en een uitstrijkje.

Deel Deze Pagina