roze verlies..

Discussion in 'Zwanger worden' started by itsme82, Apr 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@heloon, ik weet wel dat drastisch gewicht verliezen of aankomen ervoor kan zorgen dat je cyclus gaat veranderen maar in hoeverre dit bij iedereen is die afvalt...dat zou ik niet durven zeggen

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

@xxPetra & Babyliefde: thanks voor het meedenken! Dan ga ik idd vanaf dag 10 testen! OEhhoee vind het toch weer zo spannend! Ik weet niet precies wanneer dag 10 is maar ik ga dan uit van vrijdag ofzo.. Dat is een week na de start van t roze verlies, dus dat komt ook mooi overeen met jou Petra. (T roze verlies gaat trouwens nog steeds door, maar nu is t heeeel lichtroze, dit kan toch in elk echt geen ovubloeding meer zijn???:()

@ Hel00n: Balen dat je ongesteld bent geworden zeg!! Kan me voorstellen dat die 8 kilo afvallen (wauw!) idd er wel wat mee te maken kan hebben gehad, maar ook ik ben geen expert op dat gebied. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

@ Toto: Oe, dit komt wel heel erg overeen met wat ik heb! Ik gebruik zelf FF niet, maar begrijp ik het grafiekje goed dat jij dus zo'n 3 dagen na je ei 2 dagen rozeverlies had? Bij mij begon t zo'n 4 dagen na mn (vermoedelijke) ei en heb 2 dagen heftig gehad en nu nog een klein beetje. Ik hoop dat t voor ons allebei een goed teken is en niet op een ovu maar op een innestelling duidt! Jouw NOD is ook 18 april toch? Ben je ook van plan om al eerder te testen?

3. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Petra, kun jij die duizeligheid omschrijven? Was dit de hele dag door een beetje of alleen op specifieke momenten? Ik lees dit namelijk net en bedenk me ineens dat ik vanochtend zwarte vlekken voor mn ogen had, duizelig was en snel weer moest gaan zitten toen ik opgestaan was... Is dit gevoel van ' te snel opgestaan zijn' , ook wat jij had? (heb ik anders trouwens nooit...)

4. itsme82

itsme82 Niet meer actief

argh... ik dacht vanmiddag dat de roze afscheiding weg aan t gaan was, maar ben net naar t toilet geweest en t was echt weer zalmroze en heel veel.... :(

Heb wat gezocht in andere topics, maar kan nergens anders vinden dat iemand dit ook zo heftig en lang heeft gehad....? Ik weet even echt niet meer wat ik hier mee moet, want t is nu al 3 volle dagen zo. Kan een innestelingsbloeding zo lang duren? En zo niet, wat kan dit dan zijn? moet ik me (in combinatie met mijn rare cyclus) zorgen maken? :(

5. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    He bah! Hopelijk heeft het niet teveel te betekenen. Voor mij is het de eerste cyclus waarbij ik roze afscheiding heb gehad. Denk dat het bij mij zeker van mijn ei komt. Normaalgesproken voelik mijn ei niet en nu voor het eerst rond die tijd flink steken in mijn lies gehad. :(

Heb je de afgelopen dagen misschien nog geklust? Dan heb ik ook nog wel eens last van roze afscheiding.
    Ik duim in ieder geval hard voor je!

Mijn NOD zou de 18e zijn, maar wil er zaterdag al een testje aan wagen. Spannend!

6. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha Toto,

Van t klussen kan t niet komen aangezien we dat toen ik de roze afscheiding t heftigst had (vrijdag) al 2 dagen niet gedaan hadden...

Het is dus of iets raars of toch....? Tis trouwens ook nog steeds niet helemaal over. Ik denk steeds van wel, want dan is het de hele dag weg maar vlak na een grote boodschap (sorry voor de details) heb ik dan toch weer een golf lichtroze afscheiding. T is overigens wel lichter dan vrijdag en zaterdag en nu dus nog maar 1 x per dag ofzo, de rest van de dag is t gewoon wit.

Sowieso heb ik veeeeel meer afscheiding dan normaal, denk ik mn aders op mn borsten meer te zien, en heb ik al een paar keer gehad dat ik iets ineens heel erg heftig vond ruiken... Ik zit mezelf waarschijnlijk gewoon weer gek te maken, maarja...we zullen het dit weekend wel merken.

Heb jij verder nog andere klachten dan de roze afscheiding die je hebt gehad?

Grappig trouwens dat onze nod tegelijkertijd is! Ook ik ga al eerder testen, denk zelfs al vrijdag maar misschien rek ik t ook wel tot zaterdag.

7. ecila1982

ecila1982 Actief lid

Jul 19, 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    a.s. Zaterdag zou mijn NOD zijn maar vandaag licht rose afscheiding. Ik ga er dus maar vanuit dat mijn ongi er aan zit te komen..

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

Feb 27, 2011
    1,694
    0
    0
    -
    hoi dames had ff vraagje.. heb jullie berichtjes gelezen en heb zelf ook een mini beetje roze slijm gedoe gehad.. had gister smorgens heel erg buikpijn en dacht ongi te worden maar dat was het dus niet en nu geen buikpijn en geen ongi..
    denken jullie dat het na 10 dagen na mn ei de innesteling zou kunnen zijn? voor jullie s6 met testen hopen op goed nieuws:D

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

sorry voor de late reactie :)
    Ik ging 's morgens uit bed en toen voelde ik me "raar". dat rare gevoel kan je het beste omschrijven alsof je hoofd vol watten zit. (een beetje een zweverig gevoel) dat heb ik ook als ik heel erg verkouden ben. (misschien herken je het wel?)
    Toen ben ik gelijk onder de douche gesprongen en eigenlijk meteen stond ik te tollen op mijn benen en stond ik ineens met mijn neus tegen de douchecabine aan. Ik zag idd allemaal sterretjes en kleine zwarte vlekjes. Toen ik uit de douche stapte kreeg ik het ineens ontzetten warm en voelde ik een golf van misselijkheid opkomen. Daarna was het ineens weg. en 's middags kwam het gevoel weer een beetje en toen verloor ik op de wc een roze sliert met helder slijm.
    sorry voor het lange verhaal hihi.

Ik las hier ook dat je aangaf dat je aders over je borsten ziet lopen en nog steeds roze slijm verliest. nu heb ik geen verstand van ovulatiebloeding maar die aders had ik ook een week voor mijn nod. (en erg gevoelige tepels als ik eraan zat)
    nou meid...wanneer ga je testen? vrijdag al?

10. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha Twinny2002, volgens mij kan het ook met 10 dagen na je ei nog een innesteling zijn, maar je weet het natuurlijk nooit zeker. Als je nou niet binnen 2 dagen ongesteld wordt was het in elk geval geen indicatie dat je ongi eraan zat te komen en dan zou ik heeeel voorzichtig gaan hopen dat het heel misschien een innestellingsbloeding was... Tenminste, als dit ook iets is wat je niet al vaker hebt natuurlijk! Ik hoop ook voor jou op goed nieuws! Ik ga vrijdag of zaterdag testen en jij?

11. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha Ecila1982, heb je dit vaker dan een paar dagen voor je ongi?

12. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Geeft niks! vind het sowieso heel tof dat jij als ervaringsdeskundige af en toe reageert op mijn rare kwaaltjes! Mn symptomen lijken best wel op die van jou voordat je een posi test had dus stiekem klamp ik me daar een heel klein beetje aan vast, al heb ik totaal geen last van mijn tepels. Wel af en toe een felle steek in 1 van mn borsten.

Thanks ook voor je uitleg van het duizelig zijn. Ook dit lijkt weer heel erg op waar ik last van had zaterdag....

Nouja, nog even wachten tot vrijdag en dan weet ik misschien meer!

13. ecila1982

ecila1982 Actief lid

Jul 19, 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hey itsme82, normaal gesproken heb ik daar geen last van, of word ik op dezelfde dag ongesteld maar dan komt "de doorbraak" vrijwel direct. Maar goed.. ik probeer mezelf eigenlijk geen valse hoop te geven alleen is dat wel heeeel moeilijk ha ha.

14. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Hoi Itsme,

Inderdaad wel een beetje vreemd dat het zo lang aanhoudt :( Van het klussen kan het dan inderdaad niet zijn. Maar goed, zolang het roze blijft en niet rood is, is er niets aan de hand :)

Wat betreft de afscheiding na ovulatie kun je eigenlijk niets opmaken. Ik had de eerste vijf dagen na mijn ei er ook erg last van en de afgelopen dagen minder.
    Had trouwens die dagen sowieso meer last van klachten. Zere tepels, zere rug en rommelende darmen. Dat is nu sinds gisteren eigenlijk wel over, maar werd gisteren wel ineens misselijk op het moment dat ik mijn gehakt in de pan gooide.... Geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Heb wel het idee dat mijn borsten wat voller zijn dan anders, maar heb nog niet zoals jij dat de aderen duidelijker zichtbaar zijn.

Het liefst zou ik ook vrijdag al willen testen, maar ben wel bang dat er geen of een heel vaag lijntje op de test zal verschijnen, dus dan maar zaterdag. Voordeel is dan ook dat ik vriendlief er meteen bij kan roepen :D Doordeweeks ben ik altijd veel eerder op en hij niet zo'n ochtendmens.

Mijn duimen draaien in ieder geval nog steeds voor je

15. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hey ecila1982, Ik begrijp wat je bedoelt! Ook ik had me zo voorgenomen om deze maand niet na te denken over aders, misselijkheid, gespannen borsten etc.. Maar toen kreeg ik ineens dat rare roze gedoe :$ wat ik anders NOOIT heb.. Tsja en daar ging mn plan....

Hoop voor jou dat je ongi niet doorzet en als dat zo is dan is t heel misschien toch een symptoom? Ik hoop het voor je!

Zullen we elkaar op de hoogte houden? Wanneer ga je trouwens testen?

16. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Ha Toto,

Ik duim ook voor jou hoor! Zou toch mooi zijn als voor alle dames hier roze afscheiding ook een roze test betekent! Ik ben VOOR! :D

17. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    ecila, het zou ook nog van een innestelling kunnen zijn. Het vruchtje kan zich tot 10 dagen na ovulatie innestelen. En dan kun je een dag of zelfs twee dagen later wat oud bloed verliezen/rozige afscheiding

Hopelijk is het goed nieuws en niet een naderende ongi

18. Toto

Toto Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,061
    9
    38
    Zou echt mooi zijn. Ik ben ook helemaal VOOR :D

19. ecila1982

ecila1982 Actief lid

Jul 19, 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    itsme en toto laten we duimen draaien met z'n allen :) Zou toch wel heel fijn zijn he?! Ik wil na het weekend gaan testen.. tenminste.. als ik dat ga volhouden ha ha. Klinkt wel hoopvol toto... ha ha proberen me niet gek te maken maar dat is oh zo moeilijk! We houden elkaar op de hoogte!

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha nou ik ben echt geen ervaringsdeskundige hoor! maar fijn dat je er wat aan hebt! ik ga voor je duimen vrijdag!!!

Share This Page