roze verlies..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door itsme82, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Hoe gaat het hier? Bij mij is het rozeverlies bijna verdwenen, de hoop is hier dus nog steeds aanwezig! Spannend!!

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

idd spannend! ik dacht dat t bij mij ook weg was, maar vanochtend was t er ineens weer, maar tis wel veel minder dan het de 1e 2 dagen was... Kan dit nog steeds een goed teken zijn??

@Petra: met ervaringsdeskundige bedoel ik niet per se al mijn vage klachtjes, maar dat jij zwanger bent en dus iets kunt vertellen over jouw symptomen toen t raak was!

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

nog 2 dagen itsme!! ik hou het forum in de gaten hoor! ben zo benieuwd

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Iitsme, ik zou het vooralsnog maar als positief beschouwen dat het roze minder wordt. Maar dat het zo lang blijft aanhouden blijft wel vaag :(

Zelf dacht ik de afgelopen twee dagen niet zwanger te zijn, omdat ik geen last had van klachten. (Nou ja, op de zere rug gisteren na)
    Maar vandaag denk ik weer van alles te voelen. Nog steeds lage rugpijn wat ik ook heb als ik ongi moet worden. Net als bij de ovulatie steken in mijn lies. Daar heb ik dan normaalgesproken weer geen last van als ik ongi moet worden.
    Verder vandaag ook bij vlagen misselijk. Vanmiddag zelfs zo erg dat ik dacht te moeten overgeven.
    Maar misschien wil ik het ook alleen maar voelen aangezien mijn temp een nieuwe stijging laat zien.

In ieder geval duurt het wachten steeds langer, maar blijf er bij pas zaterdag te testen. (Als ik dat tenminste volhoud :))

5. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Helaas! Bij mij breekt de ongi door! Het is jammer, maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde :-D

6. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ecila wat balen voor je:(

7. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Het is even balen inderdaad, maar dit was voor ons de 1e ronde dus mogen nog helemaaaaal niet klagen.

8. itsme82

itsme82 Niet meer actief

inderdaad balen ecila! :( Hopelijk is t de volgende ronde wel raak!

9. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hè wat jammer! Even balen en dan inderdaad op naar de volgende ronde!
    Blijf je wel voor ons duimen?

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    toto wanneer ga jij testen??

11. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Natuurlijk blijf ik voor jullie duimen!! Heel hard zelfs :)

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik wil wachten tot zaterdag. Ben dan 12 DPO / 2 dagen voor NOD, maar vind het wel moeilijk om zo lang te wachten.

@ecila: Dank je wel! :)

13. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ik snap ut toto
    ik denk altijd oke ik ga wachten tot nod en dan lees ik berichtjes heb op 8 dpo al posi getest en denk ik oh kan ook wel een testje wagen:p dan heb ik gelijk geen geduld meer;)
    maar ik duim voor je voor zaterdag!

14. itsme82

itsme82 Niet meer actief

oke.. ik ben dus gezwicht voor de testdrang. Had gister weer rozeverlies :(en mn ovutesten blijven al een week bijna positief:(:( (2 streepsjes waarbij het teststreepje maar een fractie lichter is dan controle terwijl ze in begin cyclus gewoon helemaal wit zijn - ik blijf deze doen omdat ik niet echt zeker ben dat mn ei 1.5 wkn terug was) dus kon me niet bedwingen...

het was een test van t kruidvat en ik zag in het licht een heeeeel heeeel vaag 2e streepje. mn vriend zag t overigens niet, maar wel een half uur na de test toen ik m vroeg nogmaals te kijken (maarja dan is ie natuurlijk niet meer betrouwbaar). sowieso kan t natuurlijk ook een indroogstreepje zijn of een hallucinatie van mij want het was heel erg licht....

vanavond of morgen er nog maar een testje aan wagen denk ik...
    SPANNEND!

15. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    itsme heb je een zwangerschapstest van kruidvat gedaan? want als er een 2e streepje staat hoe licht ook is eht wel positief.. bij mij blijven ze helaaaas omo wit egt geen streepje op te ontdekken ofzo zelfs niet met heel veel fantasie:p dus misschien morgen wel een egt duidleijke positest?!!!

16. itsme82

itsme82 Niet meer actief

twinny, ja t was een kruidvat 2voor 5 euro... en ik zag een 2e streepje als ik heeeel goed keek en alleen als ik m in t licht hield en dan was t wel echt heel heel vaag.

mn vriend zag t niet, maar toen ik m 20 min later vroeg toch nog een keer te kijken zag ie t wel maar t was heel vaag en hij zag het streepje wat duidelijker bovenaan en in t midden maar onderaan was t er niet volgens hem.... maar misschien kon hij t toen wel zien omdat t toen al langer dan 5 min. wachten was en was dit niet geldig? (ik had zelf overigens niet het gevoel dat er in die 20 min iets veranderd was...)

weet iemand hier iets trouwens iets over positieve ovutesten en zwanger zijn? mn laatste 5 ovu testen hebben dus een duidelijk 2e streepje terwijl ze aan t begin van de cyclus gewoon omowit zijn. dat kan toch ook op zwangerschap duiden?
    moet hier wel bij zeggen dat ik sinds 4 dagen andere ovutesten gebruik, omdat mn sensitest op waren en ze steeds maarn iet bezorgd worden ben ik toen over gegaan op zwanger en kids. misschien komt t daardoor en zie je daarop wel altijd duidelijk een 2e streep?

17. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    itsme heb geen idee of je aan die ovu testen kan zien of je dan zwanger bent.. heb dat wel ergens een keer gelezen dat iemand ook bijna een week posi ovu testen had mr weet niet cker of zij uiteindelijk zwanger bleek gwn morgen nog een testje wagen en wie weet heb je dan meer duidelijkheid..;)

18. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hmmm, kom toch even spieken terwijl ik op mijn werk zit.

Het gebeurt wel vaker dat ovu-testen ook op een zwangerschap reageren. Daarnaast heb je ook een heel licht streepje op je zwangerschapstest, dus ik zeg heel voorzichtig zwanger!

Je bent natuurlijk heel vroeg met testen. Vanavond of morgenochtend heeft denk ik niet zo heel veel zin aangezien HCG zich om de dag verdubbeld. Bij zo vroeg testen zou ik dan toch wachten tot zaterdag. Kunnen we tegelijk testen :)

Maar wel spannend!!

Oh ja, ik gebruik oko ovu testen van ZwenK (dipsticks) maar na ovulatie zijn die gewoon weer wit hoor

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb 3 dagen knal positieve ovulatietesten gehad en toen heb ik de ovulatietesten weggegooid omdat k dacht dat ze niet klopte...achteraf gezien was ik toen al zwanger. op het forum had ik een topic aangemaakt en het was echt bizar om te zien hoeveel meiden ook rare ovulatietest uitslagen hadden en ook zwanger bleken.

enne...goed kijken of niet...een 2e streepje is een streepje hoor!! Morgenochtend weer testen en je kan bij die kruitvat testen na 5 minuten de uitslag aflezen!! dus gewoon even je test wegleggen,alarm zetten op 5 minuten en dan kijken! volgens mij is het niet meer betrouwbaar als je na een half uur kijkt maar daarvoor nog wel. (zie bijsluiter)
    wat spannend!!!!!!!

20. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    in die bijsluiter staat na 5 minuten kijken en binnen 5 minuten aflezen ofzo:p

Deel Deze Pagina