jah zoiets stond erin en vond het ook indd een aparte beschrijving weet t ook niet precies wat er stond hoor maar zoiets was het
ha twinny, toto en petra.. thanks voor jullie reacties meiden! Ik heb ook nog eens goed in de gebruiksaanwijzing gekeken en eigenlijk mag je idd na 5 min niet meer kijken... maarja ik zag ook al iets daarvoor,ook al was t heeel licht. en t streepje was ook echt roze en indroogstreepjes worden nooit roze toch? Dus ik houd toch een klein beetje hoop. Toto, je hebt helemaal gelijk dat ik waarschijnlijk niks kan verwachten, maarrr ik denk toch dat het me niet gaat lukken om morgen de testdrang te weerstaan. Ik heb er nl nog 1 liggen hier en die ligt hier anders ook maar stoffig te worden...... hopelijk weten we morgen dus meer! Als het niet zo is moet ik trouwens echt maar eens langs de huisarts, want de roze afscheiding gaat gewoon door. Als ik niet zwanger ben ben ik dus echt bang dat er iets niet goed is Ik houd jullie op de hoogte!!
itsme spannend zeg. Ik zou me ook niet kunnen inhouden hoor.... Testen maar voor die 2,50 toch? hi hi Zouden er ook clubs bestaan voor testverslaafde, kan ik me ook vast aanmelden dan? hi hi Meis ik duim gewoon door voor je hoor en laat ons het zeker weten he!! Liefs Dian
hey itsme ng getest? volgens mij hebben ze nooit indrooglijntjes hoor ik heb ze in ieder geval nooit gezien hoop egt voor je dat je vandaag een duidelijkere test heb.. hier nog steeds geen ongi als het vandaag niet komt test ik morgen ochtend nog eens.. afwachten nog steeds
je houdt ons wel erg in spanning hoor!! een indroogstreepje wordt volgens mij idd niet roze...en een 2e streepje is een streepje hoor..hoe licht die ook is.
Goedemorgen meiden! Ik heb net getest, maar de test blijft omo-wit. Ik hoop maar dat de ongi dan snel komt en we weer naar de volgende ronde kunnen. Veel succes voor de andere testers vandaag!
ha dames, sorry voor de stilte van mijn kant, internet lag er gisteren het grootste gedeelte van de dag uit (nu weer trouwens, typ dit bericht al voor de 2e keer). Ik heb uiteindelijk vandaag getest en er was nu niks te zien.. Helaas was t streepje op donderdag waarschijnlijk toch een roze indroogstreepje? Nouja, ik geef de moed nog niet op want heb natuurlijk ook heeel vroeg getest! Nu even de testdrang een paar dagen bedwingen en halverwege volgende week doe ik er weer eentje (als ik niet ongesteld wordt). Toto, balen van je test! Heb je nog wel een klein beetje hoop, want ook jij hebt natuurlijk vroeg getest. Ik ga duimen voor alsnog een positieve test!
heey dames.. getest en weer nega helaas.. wacht nu in ieder geval tot dinsdag met testen pff word er wel onzeker van
Had ik zo gehoopt op een roze zaterdag Itsme en Twinny, balen zeg! Maar geen bloed geeft moed! Voor mezelf hoop ik dan maar dat ik gewoon langzaam HCG aanmaak. Had toch echt goede hoop vanochtend. Geen ongigevoel en na twee dagen een kleine tempdaling, was 'ie vanochtend weer wat omhoog gegaan. Als ik nog niet ongi ben, dan wil ik dinsdag weer testen, hopend op een beter resultaat. (Ik hou me vooralsnog vast aan de verhalen hier op het forum van meiden die pas bij 6 weken voor het eerst posi testten) @Itsme: Heb je al besloten wanner je naar de HA gaat als je roze verlies blijft aanhouden?
heey toto bij mij precies het zelfde ik denk ook misschien ben ik gwn een late tester en zijn genoeg dames die pas weken na hun nod positief testen en als ik niet ongi word denk ik dat ik dinsdag of woensdag weer ga testen heb nu geen testen meer liggen dus moet ff kijken wanneer ik in de stad ben
Ik stel voor, als het rood ver wegblijft, dinsdag weer een mini-testmarathon te doen En dan wel veel roze!!!
haha das goed toto zal kijken of ik maandag dan testjes kan gaan kopen trouwens wel heel erge inlegkruisjes verspilling hier hoor hahaha
Even om de dames hier een hart onder de riem te steken... Kwam dit topic tegen: Overtijd en negatief testen. Geeft wel moed
Nou, ik had nog wel hoop, maar vanochtend wat roze bij het afvegen en inmiddels al rood. Denk dat morgen mijn ongi dan wel zal beginnen Maar goed, meteen raak in ronde 1 zou mooi zijn geweest, maar ik vind het eigenlijk ook niet zo erg om nog wat meer te "moeten" klussen Ik blijf voor jullie duimen voor een mooi testresultaat komende week