he das balen toto had wel heel leuk geweest als je 1e ronde raak was geweest maar goed hop nr de volgende ronde dan maar
Hey meiden! @ Toto, balen dat de duiveltjes er toch aankomen, in 1x raak had fijn geweest maar zoals je al zei, het oefenen is ook altijd heel fijn! @ Twinny, ik zal nog steeds voor je duimen! Mijn ongi is bijna over dus... op naar het klussen!!
Hoi Meiden, Ik kom ook even reageren. Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil en ben best onregelmatig ongesteld (varieerend tussen de 30 en 40 dagen). Ik heb nu sinds een week roze/bruinige afscheiding. Het is niet veel maar het blijft wel lang aanhouden. Ik heb al een testje gedaan en daar zag ik in eerste instantie niks maar later een heeeel licht streepje. (ik denk een indroogstreepje) Ik wil van de week ook weer gaan testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Oja, Ik ben 17 maart voor het laatst ongesteld geworden!
@all: Bedankt voor de lieve reacties. Doet me goed! @ecila: Hopelijk is het deze ronde dan raak @mamady: Ik hoop voor je dat deze cyclus korter is dan je voorgande. Enne.... als je inderdaad wacht met testen tot dinsdag, dan kun je mij vervangen in de mini test-marathon @twinny: hoe is het bij jou? Denk je het nog vol te houden om tot dinsdag te wachten met testen? @itsme: ik duim nog steeds voor je. Hopelijk komende week een mooie knaltest!
@ :toto Ahh is jou ongi doorgebroken? Ik neem je plaats graag in hoor Hopen dat het volgende ronde voor jou wel raak is! Ik heb steeds S ochtends het gevoel ongesteld te worden , maar tot nu toe trekt het elke ochtend weer weg. ben benieuwd! Wie gaan e rnog meer morgen testen?!
`hoi dames ik las dat iemand posi ovu testen had even een weetje daarover als je je ovu hebt komen er blauwe balletjes vrij (we gebruiken even blauwe balletjes maar dat is gewoon een hormoon natuurlijk)de ovu test is op zoek naar die balletjes als je zwanger bent worden die balletjes rood de ovu test ziet dat er weer balletjes zijn dus word weer positief terwijl een zwangerschap echt bekijkt of ze rood zijn als dat nog niet helemaal het geval is blijft die dus negatief vandaar dat je vaak eerder posi test met ovu testen maar dat niet altijd even betrouwbaar is als een zwangerschapstest