Ik stuiter haast van mijn stoel. Vanmorgen is de mevrouw van moeders voor moeders geweest en natuurlijk wilde ze een testje doen. Ik mijn urine gegeven en daar ging ie.....gelijk werden allebei de streepjes even donker. Ze reageerde erg enthousiast, want dat hebben ze natuurlijk nodig bij mvm. Wel vroeg ze of ik zeker wist of ik niet langer zwanger was. Ik heb met ovutestjes gewerkt deze maand, dus ik wist zeker van niet. Ze vertelde dat mijn hcg wel heel hoog was en dat dit meestal niet gebeurt bij dit zwangerschapstermijn bij andere vrouwen. Heeft hier iemand ervaring mee? Hoe is het bij jullie verlopen. Waren jullie inderdaad verder zwanger? En was het wel 1 kindje? Ik hoop eigenlijk heel hard dat het er gewoon 1 is. Mijn dochter kwam al bijna 6 weken te vroeg in haar eentje. Laat staan als het er twee zijn. Groetjes, Banjabes
ik had ook een knaltest bij zo'n 5 week... ik vroeg mag ik meedoen want tis nog geen 6 week nou zei ze je hebt genoeg hcg hoor dus je kunt starten! volgens de 20 weken kam ik precies uit met de datum weer dus hier geen langere zwangerschap en t is er echt maar 1 hoor
ik had ook een donkere test met 5 weken, de HCG streep stond er eerder dan de controle streep. En er zit er echt maar eentje in mijn buik en ik was niet langer zwanger. Ik mocht wel al meteen beginnen ipv met 6 weken omdat ik al zo'n hoge concentratie HCG had en ze het zonde vond om dat weg te spoelen door de wc. Succes de komende weken.
ik had bij mijn mvm testen ook allemaal heel donkere testen en ook zei dachten dat mijn termijn verder was, maar dat was niet zo. zelf had ze een meerling gekregen en had ze ook een donkere test ze zei, hou rekening met meerling of verdere termijn maar het was een éénling en de termijn klopte denk zelf een hoog hormoon
Heb vorige week met (volgens eigen berekening en ook dus door het gebruik van ovutesten) 5weken3dagen ook superdonker getest met de MvM test. De teststreep knalde er gewoon van af en was een stuk donkerder dan de controlestreep. Over twee weken heb ik m'n eerste echo, dus ook in ben benieuwd! Overigens was mij K2v5 test ook met 4weken een stuk donkerder dan toen bij m'n dochtertje met 4 weken...
Bij mij was de test juist heel licht, waarna ik me dus een tijdje onnodig zorgen heb gemaakt... Maar met de Kruidvat-test had ik al met 3 weken en 6 dagen een hele donkere streep, dus die zijn een stuk gevoeliger. Ik weet niet of het echt iets zegt over je termijn en een eventuele tweelingzwangerschap, de een maakt namelijk ook gewoon sneller HCG aan dan de ander.
Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik heb natuurlijk een beetje zitten surfen over internet en ik lees toch aardig wat berichten dat de mvm test heel laat heel donker uit kan vallen, omdat hij zoveel hcg nodig heeft. Verhalen van meiden die met normale testen echt een knaltest hebben en bij de test van MVM maar een heel dun lijntje. Juist daarom schrok ik me rot. Gelukkig lees ik nu ook verhalen van meiden bij wie de test ook zo was, maar die toch echt maar zwanger zijn van 1 kindje. Dat stelt me al best gerust moet ik eerlijk zeggen!
Ik had ook een vrije donkere test voor mijn termijn achteraf gezien dan... Ik dacht 5 weken zwanger te zijn en meteen begonnen met urine verzamelen. Op de echo was ik pas net 4 weken, zo'n 1 1/2 week later.
Ik had ook een heel donkere test, en was 2 dagen verder dan ik zelf had berekend (ook ovutesten gedaan die zwangerschap). Ik doe dit keer niet mee met mvm, maar had met 5 weken ook een heel donkere test. Maar die van mvm zijn wel ongevoelig, dus het lijkt me sowieso een goed teken Ik had maar een kindje hoor! (gelukkig )