vage en vervroegde menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door natasjah4, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasjah4

natasjah4 Lid

24 okt 2011
    71
    2
    8
    heej allemaal,

ik ben in okt 2011 gestopt met de pil.
    jan. zwanger en april is het misgegaan.

Ben in al die tijd (uiteraad niet tijdens zwangerschap) nooit eerder dan 28 dagen ongesteld geweest.. minimaal 28 max 30

nu heb ik gister veel waterdunne bruine afscheiding gehad..
    sinds vanochtend (uur na het opstaan) rood helder verlies.(niet veel)

nu sinds 3 uurtjes maandverbandje in(tampon voor zekerheid nog niet)
    niks.. als ik dan met me vinger ehhh tja naar binnen ga zit er wel weer rood op..
    net na het plassen.. niks te bekenen..

als ik van de 28 dagen uitga, zal ik pas aankomende maandag ongesteld moeten worden.. vind dit een beetje vreemd.
    meestal ben ik net voor bloedverlies uit het niks bok chagerijnig,, tot heden ook nog niet gehad..

bloedverlies was niet veel.. behalve met behulp van me vinger, want toen kwam er wel weer helder(slijmerig) rood bloed voor..

iemand eerder gehad

ga er eigenlijk vanuit dat ik ongesteld ga worden.. maar die hoop is verschrikkelijk

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja ik heb het wel eerder gehad. Je cyclus kan helaas wel eens plotseling uit het niks en zonder reden anders zijn.....stom hé.

Ik had altijd een cyclus van 28- max 30 dagen en nu ben ik zelfs met huisarts bezig omdat die steeds onregelmatiger werd. Van 36 dagen naar 24 dagen. En natuurlijk had ik nu deze maand weer een perfecte cyclus. Heeft zich dus blijkbaar vanzelf opgelost. in ieder geval afgelopen maand, nu weer afwachten wat deze maand me gaat brengen.

Het kan voorkomen, maar los daarvan hoop ik dat je je hier helemaal niet druk over hoeft te maken en dat je zwanger bent!

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had altijd een cyclus van 29 dagen en vorige maand begon ik op dag 24 al met bloed verliezen en zette me menstruatie op dag 26 al echt door. Het hoeft niks te betekenen

4. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook eenmalige ervaring mee!! Normaal altijd netjes 14 dagen na mn ei ongesteld, maar laatst had ik ook een keer dat ik 4 of 5 dagen te vroeg ongesteld werd!! Stond er ook even raar van te kijken!! Nu alles weer op de rit.. Wel wisselende eisprong timing, maar luteale fase is weer netjes 14 dagen.. Dus, geen id wat dat geweest is...

Deel Deze Pagina