Ik geef het op.. stop met de ovulatietesten want ze maken mij alleen maar onzeker.. Ik weet het echt niet meer?
Nee deze ronde niet.. had er net na mijn miskraam niet de behoefte aan om te tempen. Heb verder wel altijd een regelmatige cyclus.
mja of er wil een ei springen en het lukt nog niet.... ik zou gewoon regelmatig gaan klussen en over 14 dagen een zw. test doen
Dit is d eerste cyclus sinds je MK? Misschien moet je lichaam zich weer herpakken en heeft het er moeite mee? welke testen zijn het? normaal werken deze testen wel goed bij je?
Ja, welke testen zijn dit? Ultragevoelige testen werken bij sommigen niet doordat ze constant positief blijven aangeven. Te gevoelig dus in dat geval!
De testen zijn van zwanger en kids.. normaal gesproken werken ze goed! Heb ook die van 2besure maar die vind ik niet zo fijn aangezien die niet positief zijn als die van zwanger en kids wel positief is. Hmm nu begin ik zelf te twijfelen Lottel voordat ik deze donkere testen had heb ik wel lichte testen gehad.. dus denk niet dat ze daar op reageren Maar! Heb vanmiddag rond 3 uur en vanavond rond 7 uur nog keer getest en die zijn weer een stuk lichter (2,5 uur niet geplast en gedronken voor de test)
Ik vind nog steeds die bovenste van 30 september positief. De rest negatief. De onderste komt wel dicht in de buurt, maar als je goed kijkt zie je dat de controle lijn nog steeds donkerder is.
Ik denk dat ik misschien weet wat er aan de hand is! Ik heb sinds zaterdag flink de griep. Nou las ik dat door de griep er soms geen eisprong is! Dusss... ik denk dat hij wel wil springen maar de griep houdt hem tegen! Logische verklaring??
Hm ja, dat zou denk ik wel kunnen. Overigens vertrouw ik ovulatietesten nooit. Toen ik Pregnyl mocht zetten bij een ei van 22,5 mm was er geen smiley te bekennen, terwijl ik een knaller van een streep had toen ik nog Clomid gebruikte, waar ik resistent voor bleek...