vorige week de witte was eruit gehaald en de helft ongeveer had allemaal roze vlekken, dachten ow iets in gezeten van de kids (wat ons al onmogelijk leek) wasmachine op 90 graden gedraaid (doen we al ong 2x per maand) maar nu weer 2 wassen gedraaid (donkere was en gekleurde was) en bij het strijken weer verschillende kledingstukken onder de roze vlekken wie heeft dit ook al eens gehad en wat was het toen? gebruik geen ander wasmiddel maandag komt er een monteur maar toch
Hebben je kinderen laatst met bellenblaas gespeeld? Sommigen geven namelijk vlekken in kleding die je er niet uit krijgt.
Hier eens een laken met overal rode/roze stipjes! Geen idee hoe het erin kwam noch eruit! Dus geeeen idee! Ik hoop dat je het er nog uit kunt krijgen.
Krijg t niet meer uit de kleding dus aardig eat weggegooid al. En t is niet de hele was wat gedraaid is. Monteur komt maandag
Ik heb dat ook, vooral met handdoeken allemaal roze vlekken,ik heb geen idee waardoor t kom,maar ik gebruik waspoeder en daar zitten roze kleine bolletjes in misschien daardoor ??