Als ik jullie was.... zou ik zo'n bordje kopen. En deze als kado doen aan jullie schoonmoeder met daarbij de dringende vraag om deze op de poort/deur te hangen. Misschien is dan de boodschap duidelijk? Bekijk bijlage 357910
Schoonloeder? Als ik een schoonmoeder mag worden zou ik ook niet zo blij zijn met een schoondochter die mij schoonloeder noemt...
En ik vind m leuk, misschien kan er een apart gedeelte op ZP ingericht worden voor de schoonmoeders ... Kan iedereen daar lekker zn gal spuwen!
Schhoonloeder of schoonmonster... Begrijp je hoor Mijn schoonmoeder is ruim 2 jaar geleden overleden, destijds zei ik ook schoonmonster, nu niet meer. Beseffende dat ze alles voor haar kleinkinderen deed. Die kwamen niks te kort. Terwijl ze zelf onder het minimum zat. Ze kon ontzettend zeuren vandaar dat ik haar schoonmonster gekscherend wel eens noemde. Wou dat ze nog bij ons was. Laat maar lekker zeuren
Ik ben zo blij voor iedereen die dit geen gepast grapje vindt... die heeft dus een schoonmoeder.... maar ik weet, helaas uit eigen ervaring, dat niet iedereen dat geluk heeft.. soms is er wrijfing, soms botst het gewoon, of soms, dan ontploft het...
Ik heb zelf ook geen schoonloeder hoor, hebben af en toe wel wat probleempjes maar dat is t dan ook.. Vond het toch een erg leuk bordje hahahaha
Hier ook geen schoonloeder hoor al noem ik dr wel eens zo tegen mn vriendinnen, vind ik vooral erg grappig. Ze is niet helemaal mn type, maar af en toe eens een zondagmiddag gaat prima. Heb ook eigenlijk geen problemen (gehad).