Ik heb een vraagje. Ik weet dat je heel voorzichtig moet zijn met een schimmelinfectie tijdens je zwangerschap. Nu heb ik sinds een paar dagen heel af en toe elke dag wat jeuk, maar eigenlijk alleen aan de buitenkant. En misschien dat het iets rood is. Maar verder helemaal geen rare klachten. Is het wijsheid om toch voor de zekerheid een Canesten Gyno tablet te gebruiken?
Goedenavond, ik zou je eerder adviseren de crème te gebruiken voor schimmelinfectie, omdat het alleen aan de buitenkant zit. Zo kan je het er heel lokaal opsmeren. Succes! Groetjes Monique
Oke die heb ik ook nog in huis, ga ik dat doen! Wou alleen niet het risico lopen dat dat te weinig was, dacht dat het van binnenuit kwam altijd dus ook van daaruit aangepakt moest worden...
Goedemiddag, vaak als het inwendig ook is, verwacht je witte brokkelige afscheiding te hebben. Als je dat ook hebt, zou ik zeker een vaginale tablet inbrengen. Is dat niet zo, dan zou ik je adviseren alleen de crème te gebruiken. Succes! Groetjes Monique