Beroerd de hele dag door

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Acem, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Wie voelt zich ook zo slecht en hoe doe je dat met eten? Ik kan namelijk geen eten zien en begin al te kokhalzen!
    Ga nu ook niet werken omdat ik mij gewoon echt beroerd voel! Plus irriteer ik me mateloos aan mensen die ik verteld heb, die met 7 weken al denken te weten wat het gaat worden! Echt onzin!

2. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    S'morgens gaat het bij mij nog, geen last van misselijkheid. Dat begint bij mij echt later op de dag. Ik voel me sws niet 100%..alsof je ziek gaat worden z'n gevoel heb ik vaker.

En ja mensen doen altijd een gokje, dat is het "risico" als je het ze verteld.

Wat betreft eten, avond eten krijg ik ook niet echt weg. Maar dwing mezelf echt te eten. Eten is namelijk ontzettend belangerijk!!! Ik eet veel brood en pudding en fruit

3. Kusho

Kusho Niet meer actief

Ook ik veel beroerd helaas! Plat liggen is zo ongeveer het enige wat helpt. Daarom de dokter gevraagd een recept uit te schrijven voor pillen die de misselijkheid tegen gaan, want zo te gaan werken zie ik idd ook niet zitten. Wellicht is dat een idee? En het raden van het geslacht, tja dat zul je nog veel gaan horen de komende maanden ;) niet te druk om maken, laat ze maar praten ;)

4. Doornroosje1987

Doornroosje1987 Bekend lid

25 okt 2014
    593
    1
    0
    Ahh rot voor je :(
    Heb het ook erg gehad vanaf 5 weken, gelukkig is het vanaf 15 weken steeds minder aan het worden.
    Het is voor iedereen anders wat goed valt, maar ik zou vooral voor lichte neutrale dingen gaan, die je niet ruikt en zonder uitgesproken smaak.
    Heb de eerste maanden veel bananen gegeten, schijnt ook iets in te zitten wat de misselijk tegen gaat. Verder at ik soms gewoon een droge boterham met alleen klein beetje boter, als er maar niet veel smaak aan zat viel het beter bij mij.
    Beterschap!

Wat betreft mensen die het geslacht denken te weten kan ik er wel inkomen, soms best irritant. Laatst ook een vriendin van mijn beste vriendin, die ik persoonlijk niet ken, alleen van naam, nooit gesproken of gezien, die had tegen mijn vriendin gezegd wat ik zou krijgen toen zij aan haar vertelde dat ik zwanger ben. Zo'n 'gevoel' had ze.. yeahh right.
    Maarja mensen bedoelen het niet verkeerd, ook al is het voor ons zwangeren soms irritant. Idd maar langs je heen laten gaan ;)

5. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik voel me 's overdag op zich vrij goed, een klein beetje zeurende hoofdpijn. Maar na 17.00 begin ik me beroerd te voelen.

Gewoon plat liggen helpt dan het beste, wat tv kijken ofzo.
    Eten doe ik wel, gewoon in delen proberen.
    Wat erin zit en ook in blijft zitten dat is mooi mee genomen denk ik dan maar.

Ik ben tot nu toe pas 2x echt aan t overgeven geweest.
    Gewoon 6x per dag een kleine hoeveelheid eten en zo'n 2,5 liter water werkt voor mij prima.

6. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanaf het begin dat ik het wist voelde ik me beroerd.. maar blijkbaar zat er gewoon een griepje te dringen die zich nu pas uit.. misschien is dit bij jou ook het geval want het heerst echt!
    daar staat misselijkheid natuurlijk wel buiten.. ik zelf heb er niet heel veel last van, alleen af en toe een vlaag, meestal als ik dan wat lichts eet zoals een crackertje is het weer ff weg!
    Maar als je geen eten kan zien is het wel een probleem :(

ik moet trouwens wel even zeggen dat ik het knap vind van de werkende zwangeren! ik werk zelf niet en als ik ff moe ben kan ik gewoon er aan toe geven.. jullie gaan maar door! vol hormonen en overgeven! respect!

7. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Hier ook beroerd. Dag en nacht. Ben nu 13 weken.....
    Pepermunt kan helpen. Gember. Ik slik gembercapsules, mag van de dokter. Emesafene pilletjes op doktersrecept. Geen uien, paprika, kruiden, knoflook; alles wat als heftige smaak overkomt. En inderdaad elke 2 uur verplicht wat eten. Ik trek het aardig op fruit en crackers. Neutrale dingen zonder geur zoals al gezegd werd. Water drinken zoveel ik kan om niet uit te drogen. Citroentje of limoentje in m'n water... Schijnt ook te helpen.
    Maar stiekem werkt bij mij niks :D lang leve horrormonen en het grote goede doel!
    Sterkte.... Het gaat op een dag over.... :(;)

8. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Dank voor jullie beleving.. Hier nog steeds misselijk

9. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik heb ook emesafene zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Verder het advies om vaak wat kleinere dingen te eten. En nu echt eten wat ik lekker vind en binnen kan houden ipv op supergezond letten. De kilo's vliegen eraf:(

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Net wat gegeten en ik blijf een lege maag gevoel houden pfff... Ik zie echt op tegen de komende tijd. Trek het niet zo meer! Morgen mijn eerste echo! Ben benieuwd..

11. Sassie87

Sassie87 Actief lid

29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    ooh ik ken het. de gehele dag misselijk en kaugum kauwen in de hoop dat het wat helpt.

Als ik maar wat ruik dan begint t al haha. kan geen koffie meer verdragen dus heb maar besloten om meer water ind te drinken.

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Oh wat komen jullie verhalen mij bekend voor! Hopelijk ontspring ik deze zwangerschap de dans wat misselijk zijn betreft ;)

Ik leefde op een gegeven moment op één crackertje per dag. Als dat er in bleef was ik al heel blij. Ik at wel meer dan dat maar dat kwam er direct weer uit. Emesafene deed bij mij wel iets, maar maar haalde niet de hele misselijkheid weg helaas.

13. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Inmiddels echo gehad mooi kloppend hartje te zien! Misselijkheid saus terecht. Maar goed dat wist ik al.
    Ik heb als advies van vk gembertabbletten! Deze zouden helpen tegen misselijkheid. Ik weet niet of ik Ze ga halen iemand hier mee bekend?

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja, ook die heb ik geprobeerd. Alleen ik vind gember zo ontzettend smerig dat die echt niet binnen te houden waren voor mij haha.

15. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ze vertelde dat de gemberthee best smerig is. Geldt dat ook voor de tabletten ja?

Deel Deze Pagina