Gister lag ik nog als dood vogeltje op de bank, niets te kunnen... Vanochtend sta ik op, alles weg: pijnlijke borsten, misselijkheid... Beetje buikpijn en rugpijn. Kortom; gelijk in de stress...
Ik ken het. Ik was 12 weken doodmoe (verder geen symptomen gelukkig) en van de een op de andere dag was ik weer topfit. Na 3 miskramen zakt de moed je gelijk in de schoenen. Maar daarna nog een echo gehad en alles was prima!
Ik was tot 10 weken kotsmisselijk , kon niks. Zere borsten , moe zooooo moe etc En opeens was de misselijkheid over, kan dus echt. Ik ben nog wel verschrikkelijk moe maar hoop ook dat dat minder word. T kan allemaal! Probeer te genieten.
Dat kan, niet direct in de stress schieten! De hoeveelheid symptomen zeggen niks over het verloop van een zwangerschap. Ik heb tot 6 weken nergens last van gehad, toen kotsmisselijk, dat was met 11 weken over, de vermoeidheid hield nog eventjes aan maar was met 16 weken volledig over. Heb me daarna helemaal top gevoeld, had weer energie voor 10 en met 25 weken was het ineens weer over! Vooral veel pijn in mijn rug en ben ook weer futlozer en vermoeider. Heb helaas ook last van BI dus dat telt ook wel mee. Geniet van het feit dat je je weer goed voelt want voor je het weet heb je weer allerlei klachten.