Roze wolk <3

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mompelientje, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Gisteren kwam er een mevrouw bij mij op bezoek hoe alles ging.

Met mij gaat prima!

Ondanks de moelijke bevalling van 22 uren. En 3 dagen met weeen gezeten en dan pas uiteindelijk geholpen worden bij de akuut afdeling (gaat heel anders in Denemarken). En na dat ik m'n allerliefste dochter kreeg, ben ik in een roze wolk beland.

Zelfs 3 dagen niet geslapen vanwege de pijn en na de geboorte niet kunnen slapen vanwege de adraline, heb ik alleen naar m'n dochtertje gestaard.

Ik moest 4 dagen in de kraamhotel verblijven waar ik goed bezorgd word.

Tuurlijk heb ik tegenslag gehad. half liter bloed verloren, ruggeprik die bij niet werkte etc. Maar och, de pijn, je krijgt er zoveel moois voor terug. Én mooie baby. Dus dit is een bericht over ROZE WOLK ;)

Baby is vandaag 2 weken en 4 dagen :) Ze krijgt alleen gouden melk. Ik geeft haar dus mamma melk wanneer ze smakkie-smak zegt.

Dat is meestal na 2 uren hihi. En in de nacht slaapt ze netjes 4 uren. Dan maak ik haar wakker. Geef ik haar drinken, verschoon ik haar luier en dan geef ik haar de andere borst hihi.

En in de daglicht wilt ze m'n aandacht. Dan gaan we samen tv kijken en dan mag ze inslaap vallen bij m'n borst. Dan leg ik haar op m'n schouder en dan draag ik haar naar haar kamer en dan slaapt ze zo lief en gaat ze ook lachen in haar slaap en dan kijk ik naar haar.

Ze is zo lief! Ik ben zo verliefd!

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.216
    515
    113
    Wat fijn voor je!! Lekker van genieten! Hier hebben we vandaag ook een roze wolk :) (wij bekijken het nog even dag voor dag haha) Zo leuk als ze straks gaat lachen, dat maakt echt mijn dag helemaal goed :D

Deel Deze Pagina