hey dames vanavondt heb ik een pret echo met geslachts bepaling. heb er egt super zin in maar ben benieuw hoe veel je met 19 weken al kan zien van je kindje.zijn er meer mensen die met 19 weken een pret echo hebben gehadt. ben heel benieuwd
ja hoor. Wij zouden eigenlijk donderdag moeten maar dor dat de apparatuur stuk was hebben we nu zaterdag de pretecho met 15 weken dus. Er zijn hier meerdere die rond 14/15/16 een pretecho laten maken. We gaan met 26 weken nog een keertje
Ja, met 19 weken! Wel in 2D, niet in 3D omdat je dan nog niet zo;n mooie beelden hebt. Alles super duidelijk, geslacht ook. Alles zit erop en eraan, echt onwijs mooi! Veel plezier!
Wij zijn met 16 weken en een aantal dagen gegaan en ik vond het heel mooi. de baby is nog wel heel magertjes, maar het is wel echt een mensje. Mijn vriend moest ook huilen toen we thuis kwamen. Normaal gesproken is hij heel stoer! Ik vond het heel bijzonder om te zien. Wij gaan morgen ook weer!
Wij ook, met 18 weken.. was heel mooi om te zien maar idd de baby is nog wel wat magertjes( heb een foto in m'n album staan ) Veel plezier vandaag