Ben gisteren naar de gynaecoloog geweest. Met het babytje gaat alles super maar toen ik haar zei dat ik zo misselijk was,bijna niets meer at,duizelig en doodmoe was heeft ze me 4 weken thuisgeschreven. En ik mag niet meer teveel vermageren of het word een ziekenhuisopname,en dat wil ik helemaal niet Ik ben net 2 dagen terug gaan werken maar dat was een ramp,de hele dag rondlopen en zware dingen opheffen ging echt niet meer! Mijn baas kan er natuurlijk niet mee lachen.Ik sta al 3 jaar iedere dag voor hem klaar maar nu kan ik er echt niets aan doen. Ik ben toch van plan om na mijn zwangerschap ander werk te gaan zoeken of thuis met de paarden zelfstandig te beginnen(een privé manege) maar wou nu toch volhouden voor die paar maanden. Voel me rotslecht dat mijn lichaam niet meer meewilt en begin me zelfs schuldig te voelen omdat het lijkt alsof ik de enige zwangere vrouw op de wereld ben die doodziek is van haar zwangerschap
Meid kom op!!!!! Naar de dokter luisteren, de gezondheid van je baby is nu een stuk belangrijker dan je baas, laat hem nu zelf maar even de touwtjes in handen nemen, weet hij ook eens wat dat is. Die bazen denken toch alleen maar aan hun zelf. En jij moet aan jou en je baby denken.
Ik ben het helemaal met Mensi eens. Je kleintje gaat nu echt voor. Bovendien heb jij er ook niet voor gekozen om zo misselijk te zijn. Neem je rust hoor!
Taschke, Je ben niet de enige die doodziek is geworden van de zwangerschap hoor! Ook ik heb van de week bijna in het ziekenhuis gelegen, en er zijn zat dames hier op de site die er daadwerkelijk werden opgenomen. Juist omdat ze zo ziek zijn. Ik heb geen 4 weken thuis voorgeschreven gekregen, maar zit nu weer een week thuis (en vorige week 3 dagen, en paar weken geleden 4 dagen). Heb nu iets voorgeschreven gekregen wat lijkt te helpen, want ik kan weer eten en drinken. En de misselijkheid die was al eventjes weg, ik gooide er gewoon alles uit wat er in mijn maag kwam. Ik moet nu alleen erg oppassen met de hoeveelheid die ik eet. Ik zeg het de laatste tijd maar zo: het in verwachting zijn is leuk, maar het zwanger zijn totaal niet! Ook hier dus nog geen roze wolk. Sterkte meid, en echt het komt ooit weer goed! Groetjes Daphne
dank jullie allemaal Voel me al iets beter nu Ik wil gewoon genieten van mijn zwangerschap en niet altijd moeten denken aan mijn werk. Ik ga nu lekker nog wat in de zetel liggen en even rusten.Heb net weer boven de wc gehangen en voel me echt beroerd.
kom op meissie!!! je bent niet de enige die ziek is van haar zwangerschap ik ook! en zelfs nu nog een klein beetje soms je moet maar zo denken het werk is er langer dan jij hoor en je kindje is nu toch helemaal het enigste dat telt het is wel moeilijk om vier weken te rusten maar ik zou het toch maar doen ziekenhuis opname is ook niet alles en het is moeilijk om het eten binnen te houden dat probleem heb ik ook ik kan geen gekookte aardappel binnen houden dan maar niet!!! haha gevolg bijna elke dag rijst of pasta hahah dat gaat er wel in!!
Ja, je bent voor de lol lekker ziek zwak en misselijk; dacht t niet. En je vindt je werk toch leuk? Vraag anders om andere taakjes als je je weer iets beter voelt en perse even wilt werken. En/of werk maar een apar uurtjes op een dag als je het niet kunt houden. Kleine beebie in je buik heeft t nou eenmaal even voor t zeggen. Liefs, Lara
Kom op. Nu voel je er nog schuldig over maar hopelijk voel je je snel een stuk beter. Ik mag nog maar een halve kilo afvallen voordat ik aan de sonde word gezet dus kom op en rust goed.