Ik ben zwanger van nummer 2. Morgen ben ik 19 weken. Ik voel de baby nog niet echt. Soms heb ik wel het idee dat ik iets voel maar ik voel niet elke dag iets. Zijn er meer moeders die hun kindje laat voelde in de 2e zwangerschap?
Ik ben nu ook zwanger van de 2e. De 1e voelde ik met 17 weken en deze keer pas vanaf ongeveer 20 weken. Bij de echo bleek dat de placenta aan de voorkant lag, dus dat verklaarde het wel. Maar ik heb me wel zorgen gemaakt! Gelukkig voel ik hem nu meerdere keren per dag, das toch wel een fijn gevoel!
Ja! Ik! En soms word ik daar zó onzeker van Mijn zoontje voelde ik met 17.3 weken en vanaf die dag steeds meer en duidelijker. Bij deze zwangerschap voel ik zo af en toe eens wat, maar nog lang niet zo veel en hard als toendertijd met m'n zoontje. Gisteravond wel weer een goede trap gevoeld en ik voel ook echt weleens wat 'rommelen' vanbinnen, maar toch nog niet zoals toen. M'n vk zegt dat dit echt heel normaal is en ik hoor haar hartje iedere avond met de Angelsound, dus dat stelt me dan enigzins gerust.
het zou heel goed kunnen dat je placenta dit keer aan de voorkant ligt en je daarom de kleine nog niet kan voelen.. ik heb hetzelfde.. ik voelde me zoontje met 16,4 weken en mijn placenta ligt dit keer aan de voorkant en heel soms denk ik iets te voelen maar dan meer dat er iets drukt van binnenuit en niet echt duidelijk schopjes enzo.
Bij mijn zoontje lag mijn placenta ook aan de voorkant ik voelde hem goed met 21 weken ongeveer. Zou kunnen dan dat deze keer weer de placenta voor ligt. Ik lees dat de meest hun 2de zo vroeg voelen al met 13 weken ofzo. Het maakt mij idd ook best wel onzeker dat ik deze baby zo laat voelt.
he amika, hier net hetzelfde. ben nu 19 weken en voel mijn baby af en toe naar boven drukken zeg maar, tegen de buikwand aan maar niks schoppen of zo. bij mijn eerste kindje voelde ik haar al lang bij 15 weken. en ik heb de placenta netjes achter liggen dus.... no worries meid....we waren de eerste keer er vroeg bij om iets te voelen waardoor het nu lijkt dat het te laat is. maar ik heb ook nog een beetje die onzekerheid hoor. laat je iets weten als je het voelt schoppen? dan laat ik het ook weten....
@Femke32 Tuurlijk laat ik het weten . Ik voel het af en toe wel rommelen maar niet om te zeggen van wow ofzo. Kan ook dagen niks voelen. Ik weet verder wel dat het allemaal goed zit. Baarmoeder kan ik voelen en die is weer gegroeid hihi Volgende week 20 weken echo trouwens
ik ben 21 weken zwanger van de 2e, maar voel ook nog geen schopjes.. wel voel ik soms wat bewegen in mijn buik, maar schopjes voel ik nog niet, en mijn placenta zit achter
hier ook zo een geval, ben nu 19,2 weken ver,en voel ook nog niet echt iets. kmaakte me ook wat zorgen over,maar nu zie ik dat ik niet alleen ben . dus zal wel normaal zijn dan zekers. ik kijk er naar uit wanneer de eerste echte schopjes komen
Ik ben toch wel blij al deze reacties te lezen hoor! Het is dus niet gek dat je je 2e later voelt dan de eerst blijkt maar weer
Ik las alleen maar dat moeder de 2de zo snel al voelde, en dacht waarom ik dan niet . Ben gelukkig niet de enige die de baby laat voelt.