Ik heb alvast een nieuw deel voor ons geopend &zal vragen of iemand een slotje op onze andere topic zet! Weer een stapje dichterbij de bevalling meiden
Ook even abbo. Hier rommelt het wat af en toe. Maar dat geld voor bijna alle dames. Later hopelijk meer reactie van deze kant...
Volgens mij rommelt het bij alle 37+ weken meiden zowat! @ Flower: Haha, nu jij door de tuinstoel gezakt... misschien wekt het nog iets op!
Jeuj, een nieuw, vers topic! Hier ging vriendlief net het strijken van me overnemen. Dat deed 'ie voor het eerst van z'n leven en hij vond het maar een frustrerend klusje, hahaha. (die wieghoeslakentjes zijn ook errug irritant om te doen, vind ik) Nou ja, hij heeft er vrij vlug de brui aan gegeven, maar ik heb nog wel een foto gemaakt van aanstaande papa die kleine kleertjes strijkt, hihi. Nu maakt 'ie zich nuttig in de tuin, dus da's ook mooi, want zelf kan ik niet meer bukken momenteel. Zometeen de gestreken kleertjes in de kast leggen. We zijn nu echt bijna door de strijkberg heen! Straks richting schoonouders en daarna weet ik niet. Vriend gaat vanavond naar een basketbalwedstrijd, dus ik denk dat ik einnnndelijk eens aan m'n voorraad cupcakes ga beginnen, zodat ik ze kan invriezen voor het bezoek. Tot nu toe wel een aantal proefladinkjes gebakken, maar die waren steeds een beetje mislukt, maar nu moet het goedkomen! Groetjes! En niet meer door stoelen zakken, Flower!!
@Flower; Haha! Ben je door je tuinstoel gezakt? Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Heb je je niet bezeerd Hier is het net alsof ik gisteren niets heb gehad. Ze is lekker druk en ik heb geen krampjes of harde buiken. Dus nu rommelt het ineens helemaal niet meer Echt heel gek dit. Ook omdat het onze eerste is weet ik niet wat ik moet verwachten.. Lekker zo'n verse nieuwe topic
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (ĀÆ`ĀĀ.Āø*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*Āø.ĀĀ“¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 26-04 Sunnyueen21 controle klinisch VK 26-04 Monika Groeiecho + controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 28-04 Bloemmm Controle Gyn (Als alles goed is na deze afspraak terug naar mijn verloskundige) 29-04 Meimamma controle gynaecoloog 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (ĀÆ`ĀĀ.Āø*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*Āø.ĀĀ“¯) ٩(-̮̮̃Ā̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr?) 3 meisjes 0 jongens
Hahahaha het zijn hele oude stoelen en romy.haar gewicht er ij deed hem afbreken hahahahhahaahah ik lag zo op de grond... Het rommelt de hele tijd al heb erg last van harde buik auwwww hebben net de box neergezet pfff huis is nu zo voller
Zo he een nieuw topic wow wat goed hihihi we zijn maar een klein groepje maar lullen kunnen we wel geweldig... Ben blij met jullie gne gne...
Zo op de valreep dus toch nog een nieuwe topic voor de Mei-indiaantjes Nou.... vooralsnog gaat E niet gelijk krijgen.... tuurlijk kan er uiteraard veel veranderen als ik zo naar het nieuws van Lilo en Sunnie kijk. En de dag is nog lang niet voorbij natuurlijk.... in 10 uurtjes kan er veel hĆØ. Maar ik voel me niet anders dan anders Hebamme is net nog even langs geweest, belde al op om te horen hoe het met me ging enzo... maar ze had een kleinigheidje wat ze even wilde brengen. Vervolgens is ze hier alsnog een uur geweest zo ongeveer. Ze had een mutsje en slofjes voor onze frummel gebreid, mooi knalrood! Sunnie: meid van harte gelukgewenst met jullie mooie meisje Enora. Lekker van gaan genieten! Wat is dat hier toch met doorzakkende stoelen? Eerst de man van Aukje die erdoorheen gaat en nu Flower Meimama: ja stom is dat hĆØ alsof er gisteren helemaal niets is gebeurd... dat had ik dus anderhalve week geleden, op woensdag verging ik zo ongeveer van de pijn.... en donderdag helemaal niks geen actie meer Monika: fijn dat je weer thuis bent meid (www op hyves gelezen) en dat je het nu thuis mag afwachten... altijd beter dan in een ziekenhuis. Heeft er nog iemand iets van Denise gehoord? Ik vertelde haar verhaal aan de Hebamme... die zei "direct Keizersnede uitvoeren, waar wachten ze nog op?" Oh ja.... vanochtend nog met mn vader zitten bellen, die wordt donderdag 60 en door alle stress rondom mij heeft niemand gedacht aan een kadootje voor hem. Dus even een telefoontje aan gewaagd of hij nog sugesties had mbt een kado. Hij had besloten zijn verjaardag voorlopig toch maar niet te vieren, omdat pake toch wel slecht ligt en het echt een kwestie van dagen/weken kan zijn. Dus vanmorgen iedereen een mail gestuurd met uitleg en dat hij tot nader order zijn verjaardag niet ging vieren.
Ik hoop dat het goed met haar gaat maar ze zat ook totaal niet lekker in haar velletje he. ... Mischien mocht ze wel naar huis ofzo want dat wou ze graag en anders mischien toch dat de baby gehaald is maar dan moet het wel.slechter zijn gegaan. .. Want ze deden al heel makkelijk erover. En op 2e paaasdag halen ze noet gepland een kind alleen als het spoed is...
Hoi Indiaantjes, Zoals jullie al een beetje gehoord hebben ben ik gisteravond bevallen van een prachtige dochter Enora. Bevalling verliep goed, maar wel heftig intens en snel. Vlak na mijn bericht op ZP kwamen de weeen om de 2 minuten en dat is nooit meer afgenomen tot aan de bevalling om half 10. Maar die weeen hebben dus wel een vlotte ontsluiting gegeven. We zijn thuis bevallen. Helaas verloor ik behoorlijk wat bloed en viel het hechten tegen waardoor we wel voor de nacht naar het ziekenhuis zijn gegaan. Vandaag thuis gekomen en de kleine doet het fantastisch. Ze is echt een plaatje! De eerste dagen zijn wat hectisch, merk dat ik nog door de adrenaline op de been ben, maar nu echt lekker moet gaan rusten. Heb mijn bericht van vannacht via BB verstuurd, werkt niet altijd denderend op ZP. Ik had ze op beide topics gezet, maar hier is ie niet doorgekomen. Bedankt voor degene die hem hier ook had geplaatst (geheugen nu niet denderend ). Meiden ik lees snel weer bij als alles zich weer stabilseert en bedankt voor de felicitaties.
Ha Sunnie: bedankt voor je update meid! Ga lekker uitrusten en genieten van Enora!!! Hoop dat ik ook zo vlot mag gaan bevallen.
Hier ook maar even een abo op. Dan kan ik het bijhouden. Probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar lekker zitten doe ik niet meer.
Goedenavond dames, Ik ben dit weekend wel online geweest om dingen bij te lezen, maar heb geen energie en tijd gehad om op jullie te reageren! Wou alleen even laten weten dat hier alles goed gaat. We zijn heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Ik heb de mazzel dat ik mijn zomerleggins van voor de zwangerschap nog gewoon pas dus dat is erg handig met dit weer! We zitten nu midden in een groot feest hier in het dorp. Is om 14.00 begonnen. Wij waren er om 15.00. Is een paar minuten lopen van ons huis. 3 feest tenten met muziek en de meesten staan natuurlijk gewoon buiten op het plein vanwege het weer. Het bier vloeit rijkelijk en ik zit netjes aan de appelsap. Ben nou net even thuis om even lekker bij te komen. Lang staan is op het laatst niet meer te doen dus ik blijf nou even lekker 2 uurtjes thuis om bij te komen en dan sms ik vriendlief even zodra ik weer uitgerust ben. Dan komt hij me weer ophalen en lopen we samen er weer heen. Het duurt tot 22.00 ongeveer dus dat valt ook wel mee! Nou dan zijn jullie weer even op de hoogte. Vanaf morgen zal ik weer wat meer aanwezig zijn! *EDIT* Hahhahahah ik moet wel erg lachen even om vriendlief.... Die komt dus net thuis aanwaggelen (waggelen vanwege de drank) en die wou even een andere broek aantrekken. Heeft hij hier in de kamer zijn broek uit gedaan is naar boven gegaan en ik denk op een gegeven moment... wat duurt dat toch lang.... dus ik even bij hem kijken ligt hij languit op bed.... Hij zegt... ja het ligt hier wel fijn en alles draait een beetje.... Hmmm hoe zou dat nou komen whahaha! HEt ziet er naar uit dat vriendlief ook even een pauze houd hahahaha!!! Ach ja om 13.30 al aan het bier (toen kwamen de eerste vrienden hier al voor zitten) en weinig eten en pal in de zon.... tanken maar!!! Tjah dan gaat het snel en aangezien hij helemaal niet zoveel bier meer krijgt het laatste jaar.... hakt het er wel ff in. Erg lachwekkend moet ik zeggen, want vlak voordat ik naar huis ging vroeg ik hem nog hoe hij zich voelde omdat ik al in de gaten had dat hij wat aangeschoten was.... Nou toen zei hij dat hij zich TOPFIT voelde!!! jaja!! hahahaha! Liefs
Hahaha SQ: lekker ding die vent van jou Het ligt hier wel lekker en het draait me een beetje Goh hoe zou dat nu toch komen Maar altijd wel gezellig die dorpsfeesten, als je wilt kun je kruipend naar huis Heb hier vanmiddag al voor chirurg gespeeld.... M.ariƫlla kan heel goed delen met de honden soms iets te goed. Het heeft me vanochtend al een tupperware beker met deksel gekost... beker kunnen we nog gebruiken maar de deksel is niet "Esmee-proof" :x Die ligt dus nu in de prullenbak. En vanmiddag zag ik haar met haar knuffel "Piiter" bij de kennel, al gewaarschuwd dat ze Piiter niet aan Esmee moest geven.... dus toch, ineens begint ze te huilen om Piiter... en zie ik de kl*te Weimaraner ergens op kauwen... Piiter was dus al vakkundig van zn neus beroofd :x Naja, Piiter heeft nu mooi grijze hechtingen in zn neus en kan er voorlopig weer tegen aan. Maar het betekent wel dat ik nu toch echt weer een reserve-Piiter moet zien te vinden. De eerste reserve is al verdwenen (vermoedelijk in de luieremmer en daarna met afval weg) en boehoe Prenatal heeft m niet meer. Zal hier maar even een oproepje doen in de tweedehands-topic. Edit..... ik kom m op google ook al diverse malen tegen... nog gewoon in de verkoop
Hier begint het nu goed te rommelen. Sinds 7 uur regelmatig weeen. Nu mogen ze nog wel even aanhouden voor ik het zh bel. Anders zit ik daar straks weer voor niks.
Oh daarom ben ik blij dat L.yanne geen knuffel heeft... gelukkig kun je ze nog online krijgen! Hier is de visite net weer weg, morgenochtend gaat L. weer even naar de opvang. Dus dan kan ik morgen mooi weer even het huis oppoetsen.