Hallo meiden, Ik ben sinds kort in het bezit van een blender, maar heb nog niet echt veel inspiratie op het gebied van blenderen..... Hebben jullie nog lekkere ideetjes voor vruchtenshakes, smoothies etc. etc. Ik ben een beginner, dus echt alle ideeen zijn welkom. Voorlopig staat het apparaat voornamelijk mooi te zijn in mijn keuken Bedankt alvast!
ik maak vaak een shake van aardbeien, 2 bananen en yoghurt en voor de smaak als het niet te zoet is nog een beetje zoetstof erg lekker vind ik het
Das zeker erg lekker, benik ook fan van. Ook erg lekker: Banenen en jus de orange, jammie. Marr ik gebruik de blender ook om pannekoek beslag te maken Lekker lui
o ja gaat daar dan 1 liter in ??? ook een idee doe het altijd met de hand krijg vaak van die klontjes
Dit topic (even klikken op het linkje dus) ging ook over de blender. Het staat in het archief, dus je kunt er niet meer op reageren, maar misschien vind je er nog wat inspiratie. Belle, blenderfan.
O!!! Ik ben ook gek op shakes! Ik maak er ook ijskoffie in en vruchtenschakes. Ik maak mijn aardbeiën schoon en stop ze in de vriezer. ( kun je ook zo kopen) Dit doe ik ook met ander rood fruit. Dan mix ik dit met magere biologische yughurt ( is zachter en heb je geen zoetstof nodig ) Rietje er in en slurpen maar! Ik maak ze ook wel met vannille-ijs en een scheutje melk en fruit naar wens. Dan heb je een heerlijke milk-shake! Ijskoffie: Zet hele sterke koffie en vries dit in. ( als ijsblokjes) Mix dit met vanille-ijs, scheutje melk en een beetje kaneel syroop, chocola of amandel. Giet dit is een hoog glas. Slagroom er boven op een beetje hagelslag. En je hebt een top-toetje voor je bezoek! Je kan zo veel kanten op, gewoon gaan proberen er kan weinig mis gaan. Mix wat fruit door elkaar en klaar! Heel veel succes!
Gewoon van alles uitproberen, en er dan en klein beetje yoghurt, melk of ijs bij doen. Bananen en kiwi is ook erg lekker. Of alleen aardbeien met ijs of yoghurt.
In Thailand heb ik de allerlekkerste bananenshakes ooit geproefd! Ijsblokjes, banaan, wat melk en een beetje suiker. Lekker alles door elkaar, en klaar!
Er is een leuk boek, 'de sap en smoothie bijbel'. Je kunt het bij bol.com bestellen voor 9,95. Staan heel veel gezonde en ook ongezonde maar heel lekkere recepten in. Pim
Deze maken wij lekker op zomeravonden: aarbeien( lekker veel) yogurt ( meestal mager) Klein beetje suiker, 1 schepje 1 halve banaan grote eetlepel honing En jus d'orange. Hiermee maak ik het een gladder geheel. Dus minder dik. Echt heerlijk! Als je niet zo'n zoetekauw bent ( ik wel ) kun je de suiker weglaten.