wc is verstopt!!!

Discussion in 'De lounge' started by Loeki2, Aug 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Fijn onze wc in de badkamer is verstopt en ook goed verstopt. Heb al van alles geprobeert en nu toch maar de rioolwacht gebeld, kost verdorie 60 euro om dat ding weer door te laten spoelen, afzetters.

2. malou

malou Actief lid

Nov 9, 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Shit! Dat is zuur geld!
    Enig idee hoe het komt?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    nee, geen idee. Was ineens zaterdag mis. Kom er echt niet achter wat het is, al ontstopper en zo geprobeert. Baal er gewoon van.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    He balen. Je kunt nog proberen een trekveer er doorheen te halen. Heeft bij ons wel eens geholpen.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, maar die heb ik niet en als ik er een moet kopen/huren en het werkt niet, dan ben ik nog duurder uit. Ze komen morgen tussen 9 en 11, nou het is letterlijk geld door de plee spoelen :evil:

6. Niet meer actief

pff wat een geld..en de rompslomp die je ervan hebt..stom dat ze morgen pas komen zeg :(

Heb het vorig jaar ook gehad..alleen toen zat de riolering van de flat verstopt en omdat ik op 1 hoog woonde kwam van een gedeelte van de flat hun ontlasting e.d. er bij mij uit..dat was echt goor..kon mn hele vloer vernieuwen..en om over de stank maar niet te spreken..gelukkig was het een huurhuis en kreeg ik alle schade vergoed..maar toch :(
    hoop zoiets nooit meer mee te maken..

hopelijk verhelpen ze morgen het probleem voor je ;)

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    heb ik ook gehad, en tip van mijn oma, doe FLINK wat soda in een emmer met kokend heet water gooi die emmer helemaal leeg in de plee, laat even zitten, een minuut of 5 a 10 en dan doorspoelen. Eventueel nog een keer herhalen. en het werkte echt! ik had van tevoren ook vanalles geprobeerd wat niet werkte.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Sorry Sonnie ik moest toch ff lachen om jou verhaal :)

9. Niet meer actief

nou lekker dan :p
    Nu kan ik er ook wel om lachen maar op dat moment met al die drollen e.d. je wilt niet weten wat mensen eigenlijk door die pot spoelen :rolleyes:

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik vind 60 euro niet heel veel voor mensen die in andermans stront, maandverband, tampons, condooms komen wroeten om de doorgang in de riolering weer vrij te maken! :) (zeg niet dat de topicstarter dit erin gooit hoor :p maar mensen gooien echt wel rotzooi door de plee die er niet in hoort)
    Wat een werk hee, zou ik niet graag doen.

Edit; ik zag een keer op tv dat de riolering in het gebouw van Lenny Kravitz helemaal verstopt zat, omdat hij een broek (!) door de wc had gespoeld!!! ](*,)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou bij ons gaat er echt alleen wc-papier door het toilet hoor, ben alleen bang dat er te weinig kracht achter het spoelmechanisme zit waardoor het papier vast is gaan zitten.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik ben ook bang voor verstoppingen, soms gaat er wel een flinke berg wc papier doorheen :) :)
    En eigenlijk durf ik ook geen vochtig toiletpapier door te spoelen. (van die speciale frisse doekjes)
    Ondanks dat er op de verpakking staat dat het wel kan.
    Komt waarschijnlijk omdat mijn vader vroeger panisch werd als 1 van ons een keer een papieren zakdoekje in het toilet had gegooid.
    Waren nogal oude huizen..

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Een trekveer kost een euro of 10, dus dat scheelt wel een hoop met 60 hoor.

14. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Je hebt ook van die vloeibare mega-ontstopper, bij ons zat een keer de afvoer van het bad verstopt (dat krijg je met lang haar... :( ) en toen hebben we dat spul erdoorheen gegooid. Dat was echt spectaculair, de rook kwam ervan af :) .
    Je moet de duurste fles kopen, die werkt het beste (zit een soort zoutzuur in ofzo..)
    Succes ermee.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Nou de wc doet het weer, was 85 euro en 9 cent. Dat was een hele dure wc-rol, want het was alleen papier, maar hij moest wel de hele wc loshalen om hem er uit te krijgen...nu heb ik een abbonement op de rioolwacht dat is 'slecht' 75 euro per jaar en dan komen ze zo vaak als je ze nodig hebt. Had hij me dat niet eerst aan kunnen bieden, handige jongens van de rioolwacht.

Share This Page