Ongesteldheidsklachten of zwangerschapsklachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaycey, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik ben op donderdag 13 juli geïnsemineerd (twee eitjes). Ik zou dus a.s. donderdag/vrijdag mijn NOD hebben. Maar nu heb ik vanochtend al mijn typische ongesteldheidsrugpijn. En krampjes in de onderbuik. Het kan toch niet zijn dat mijn NOD al zo vroeg komt (dat heb ik nog nooit gehad). Kunnen het ook eventueel zwangerschapsklachten zijn? Wie heeft hier een zinnig antwoord op?

Liefs, Jaycey

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Niet echt een zinnig antwoord, maar het wordt afwachten... kan allebei..

3. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Volgens mij kunnen die klachten erg op elkaar lijken.
    Ik heb sinds gisteren ook pijn onder in mijn rug, maar is te vroeg voor menstruatiepijn..........
    Kan helaas niks anders doen dan afwachten

Succes!

Groetjes 10uss

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    kan idd beide zijn
    zit helaas maar 1 ding op meis "afwachten":)

5. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

dank jullie voor jullie snelle reacties. Tja, afwachten maar weer. Moeilijk hoor. Nou ja, vrijdag kan ik testen (als het dan nog nodig is).

En Britt, hoe staat het nu met jou? Al een duidelijke streep, of heb je al een afspraak gemaakt met de HA?

En 10uss, jij ook succes. Ik zie dat je over 8 dagen mag testen. Ook erg spannend dus.

Liefs, Jaycey

6. 10uss

10uss Actief lid

28 nov 2005
    246
    0
    0
    Hoi jaycay...
    Ja het is zeker spannend!!
    Ik probeer me deze maand niet te veel voor de gek te laten houden door mijn lichaam. Maar kan niet ontkennen dat ik van alles voel... Voornamelijk door mijn borsten.
    Die doen namelijk altijd zeer van mijn eitje tot mijn ongie, sinds ik met de pil ben gestopt in november, maar dit keer heb ik onzettend gevoelige tepels, ze zijn helemaal rood! Ook meen ik meer aders te zien........

We wachten gewoon maar weer af!

Jij ook heel veel succes

Groetjes 10uss

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook al een aantal dagen pijnlijke borsten, en dat heb ik nooit als ik ongesteld moet worden. En zojuist kreeg ik een misselijkheidsgolf over me heen. Maar goed, ik moet zeggen, ik let nu ook overal op. Ik denk dat ik er morgen even een testje tegenaan gooi. Dat is 2/3 dagen te vroeg, maar volgens de bijsluiter moet dat kunnen (al 4 dagen vantevoren). Wie weet. En zo niet, dan wil dat nog niet zeggen dat ik niet zwanger ben.

En 10uss, dat klinkt toch wel naar een zwangerschap. Ik zal voor je duimen.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jaycey: alleen een test biedt uitkomst. Bij de meeste van ons zijn de klachten van menstruatie dezelfde als van zwangerschap...

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi jaycey

Spannend hoor......... ik word normaal 16 dagen na de inseminatie ongesteld.......
    Je kunt natuurlijk afwachten en jezelf gek maken, je kunt ook een testje wagen en de spanning er een beetje afhalen. Heb ik de vorige maand ook gedaan hoor........
    Had toen helemaal geen last van de voor mij bekende ongi klachten, maar dat kwam pas toen ik eenmaal ongi was!!

Succes en ik duim voor je

Twinny

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vrees dat ik toch ongi ga worden. Het voelt echt als een ongi. Helaas. Ik had gehoopt dat ik deze keer een dubbele kans had op een zwangerschap. Nou ja, volgende ronde beter. Bedankt voor al jullie antwoorden. Liefs, Jaycey.

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    laten we duimen dat je zwanger bent

Deel Deze Pagina