Hoi! M'n man en ik gaan waarschijnlijk over een paar maanden voor een 2de kindje. En nu hebben we het al over namen gehad. Voor een jongetje weten we het al. (Jonathan) Maar voor een meisje vind ik mooi: Rozemarijn. Ik vind het leuk omdat je dan kunt kijken naar hoe ze later is: een meisjemeisje wordt Roos en een stoere meid Marijn. Mijn man vind Janneke leuk. Ik ook maar niet zo bij Finn. Wat weer wel leuk is, is dat een collega altijd tegen mij zei: ik vind jou geen Debora, je bent echt een Janneke wat vinden jullie leuker? We willen nu graag een lange naam omdat we Finn altijd langer maken: we zeggen altijd Finneman... (is de kraamverzorgster mee begonnen. Die riep Finneman, Fijneman! ) Hebben jullie nog andere suggesties? alvast heel erg bedankt!
Janneke, ik ga namelijk zelf altijd rijmen en dan valt er op Janneke niet zoveel vervelende dingen te rijmen...
Rozemarijne heeft mijn voorkeur. Bij Janneke moet ik toch onwillekeurig denken aan: Anneke, tanneke, toverheks... tja, rare hersens van mij Succes met kiezen! Wij moeten voor een jongesnaam en daar zijn we nog steeds niet uit hihi
Rozemarijn! Maar Janne vind ik wel een hele leuke naam! Finn en Janne vind ik wel mooi passen. Maar goed daar vroegen jullie eigenlijk niet om...
Dat is een leuke suggestie: Janne! Rozemarijn vind ik persoonlijk geen mooie naam (de afkortingen wel maar goed met haar trouwen moet ze gewoon Rozemarijn genoemd worden). Ik vind Janne en Finn heel goed klinken. Rozemarijn of Janneke en Finn niet. Voorkeur: Janneke.. leuke naam
Rozemarijn... Vind ik persoonlijk ook niet je van het... maar ik vind het mooier als Janneke... Yanke of Yanka vind ik wel mooi...
dank je wel voor jullie meningen! Janne is ook erg leuk inderdaad! Andere suggesties van lange namen zijn zeker welkom!
Er zijn zoveel lange namen Yasmine Chimène Madelon Marieke (vind ik heel mooi bij Finn) Valerie Janette Lieneke Babette Dionne of Dyonne Madelynn Danique Lonneke Marjolein
Finn en Florine Finn en Eveline Finn en Simone Finn en Marlijne Finn en Martine Finn en Liselot Finn en Annelot Finn en Annebel Finn en Kathelijne Finn en Annelaurien Zit er nog iets in je richting bij?
mmmm nee sorry! Liselot vind ik nog wel grappig! (we zijn niet lastig wahaha) Als Finn een meisje was had ie trouwens Lynn geheten maar dat kan nu dus echt niet meer!
Finn en..... Lauren Sophie Famke Janne (erg leuke suggestie van iemand hierboven....) Jolijn Lonneke Quirine Veronique Jasmijn Minouck Zit er wat tussen????
Ik wilde ook Janne voorstellen! Finn en Janne zijn erg leuk samen en ik vind Janne een supernaam. Van jouw 2 keuzes vind ik Janneke het leukst, Roosmarijn vind ik (zeker bij Finn) te lang en een tikkeltje 'tuttig'. En van Janneke kan je altijd nog Janne maken
Ik zou gaan voor Rozemarijn. Deze naam hadden wij ook als tweede naam bedacht voor een meisje maar we hebben hem toch veranderd
Ik vind Rozemarijn een hele mooie naam, maar vind het niet erg mooi bij Finn. En Janneke vind ik iets te normaal voor bij Finn dus dan zou ik voor Janne gaan.
Wow wat lees ik nu! Wat leuk hihihih! Ik vind Rozemarijn wel een leuke naam! Alleen Marijn ook trouwens!
Leuk Debora Ik zou voor Rozemarijn gaan. Mijn nichtje heet ook zo. Het is een stoere meid en wordt vaak gewoon Roos genoemd
haha mijn mede februarimama's vinden Rozemarijn dus leuk! De rest niet... Ik zal Janne eens aan m'n man voorstellen. Alleen doet het me zo aan een jongens naam denken en aan Jannes wat ik dus niet mooi vind...