We vinden trouwens ook een beetje ouderwetse namen als Saar en Jet leuk. Zijn alleen wel korte namen en we wilden nu juist lang. We zijn wel hel erg veranderd qua smaak met namen. Vandaar dat ze ook niet zo bij Finn passen. Maar aan de andere kant wil ook geen 2 kinderen die bijna de zelfde naam hebben, het zijn toch eigen individutjes!
Ik vind ze beide mooi, maar hou zelf niet zo van lange namen. Zou zelf dus gaan voor Roos/Rosa of Janne
En Janna dan? Minder Jannes-gevoel? O, en Saar en Jet vind ik ook mooi trouwens! Met Jet kan je ook wel langere (chiquere) namen maken, waarvan Jet dan de afkorting is; leuk!
@minipi: Janna zo heet een bewoonster op m'n werk en dat vind ik wat minder prettig (ze krijgt vast het idee dat we haar vernoemd hebben, zo is ze wel haha) En Jet vinden we super maar zo heet de dochter van de collega van m'n man... Saar blijft op m'n lijstje staan! Het is toch weer lastiger dan we dachten! En ben nog niet eens zwanger1
Ooooh je bent nog niet zwanger en er is dus ook nog geen geslacht... Is dit niet een beetje voorbarig dan ? Maakt mij verder niet uit hoor... Maar straks heb je een leuke meisjesnaam gevonden en krijg je een jongentje...
haha nee we hebben besloten voor een 2de gaan en nu kan ik aan niks anders denken! erg he! Vandaar dit topic! Voor een jongen hebben we al een naam dus alleen een meisjes naam nog.
Ik vind Rozemarijn een erg mooie naam, maar de combi met Finn is minder (vind ik dan hè). Janneke vind ik geen leuke naam. Roos en Finn zou ik wel superleuk vinden!
Ik vind beide namen niet zo leuk Roos heb ik altijd al leuk gevonden. Alleen weet ik niet of Mike en Roos zo leuk klinkt Als Mike een meisje had geweest, had zij Sanne geheten. Jayden voor een jongen vind ik wel leuk. Mike en Jayden zou het dan zijn Moeilijk hoor namen, pffff....
Beide namen erg mooi, maar wel heel anders dan Finn. Maakt op zich niks uit naar mijn mening: ze groeien samen op, maar daarna gaan ze elk hun weg en zeggen mensen ze minder in één zin. Ik vind Finn en Jonna wel mooi. Jonna lang genoeg?
Ik vind Janneke een beetje ouderwets.. Mooier: Janne, Jonna (of Janna). Rozemarijn is niet mijn type naam. Mooier: Roos of Marijn.