Ongesteldheidspijnen, maar toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by klaproosje1979, Sep 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaproosje1979

Aug 3, 2008
    48
    0
    0
    vandaag is mijn NOD. Ben nog niet ongesteld, maar heb wel klachten die er op duiden dat het er aan komt. Vlagen van buikkramp en af en toe een druk in mijn onderrug...

maar... toch voel ik me anders als normaal... zwanger...
    nog geen test gedaan, omdat ik die pas morgen in huis heb..

Nu is mijn vraag: zijn er misschien meer meiden die ongesteldheidsklachten hadden, maar toch zwanger waren/zijn??
    Ben er wel benieuwd naar..

Groetjes Klaproos!

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had in het begin ook krampjes, dat kan komen doordat je baarmoeder groeit en zich opmaakt voor de zwangerschap.

Wil je geen valse hoop geven, maar het kan dus. :)

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik had ook een week van te voren pijn wat ik normaal nooit had! en zie banner :D veel succes!

4. annemoon80

Jul 16, 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij voelde het ook als aankomende ongesteldheid! Maar begon eerder dan normaal.
    Hoop voor je dat je zwanger bent!!!

5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Hoi,

Ik heb morgen mn NOD en ik heb dezelfde buikkrampjes.
    Ik heb het nu een dag of 3 ongeveer.
    De ene keer ook wat heftiger dan de andere keer.
    Mn cyclus is al 2 maanden achter elkaar precies 32 dagen, dus ik wacht nog met testen tot overmorgen.
    Zou leuk zijn als we allebei onze banner kunnen/mogen veranderen!
    Zal voor je duimen!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik voelde me bij meer NOD's zoals jij beschrijft. De ene keer kwam de ongesteldheid toch, een dagje later, de andere keer bleek ik zwanger te zijn!
    Er valt dus nog niets over te zeggen.... maar het kan.
    succes, hoop op een positieve test!

7. klaproosje1979

Aug 3, 2008
    48
    0
    0
    oooo wat spannend allemaal! ben dus niet de enige ;)

moet zeggen dat ik de rest van de middag eigenlijk weinig buikpijn meer had.. dus het is echt om gek van te worden!

morgen krijg ik (als het goed is) de testen per post, dus ik denk dat ik dan ook al ga testen!
    Laat nog wel even weten wat de uitslag is..

De andere meiden, laten jullie ook weten hoe het afgelopen is??

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Inderdaad spannend allemaal!
    Ik zal je laten weten wat er bij mij uitgekomen is...
    Ik wacht nog even af tot vrijdag, heb ik dan nog geen ongi, dan ga ik er een testje tegenaan gooien!

*duim*duim*duim*

9. Toke

Toke Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    1,000
    2
    36
    Ik heb officieel geen ervaring hiermee (maar hoop dat over een paar dagen ook te hebben). Van een vriendin weet ik dat zij dat zeker had, menstruatiepijn, tenminste dat dacht ze. Ze was dus zwanger.

Ik hoop het voor je!

10. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

ohw wat vreselijk spannend zeg!!! heel herkenbaar is het ook ik heb al 3 week last van die klachten en officieel moet ik pas volgende wek ongesteld worden. ik kon het niet laten en teste positief met predictor... maar die andere testen zeggen niks laten niks zien sensi heel vaag streepje maar dan ook heel vaag! ik moet nog maar even weekje wachten!

*mijn klachten

*hoofdpijn
    *krampjes/buikpijn
    *last van ogen
    *gelige afscheiding
    *elke dag gevoel ongesteld te worden.

Voor iedereen heel veel succes deze maand en ik hoop dat iedereen zwanger is deze ronde:D

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb ook de eerste paar weken van mijn zwangerschap gedacht dat ik ongesteld zou worden... zelfs na de positieve test. Maar ik was dus echt zwanger.

Ik ga voor je duimen!

12. klaproosje1979

Aug 3, 2008
    48
    0
    0
    @pooh82: ik ga ook zeker duimen voor jou! Ik zal aan je denken vrijdag!

@wilma26: volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! een streepje is een streepje.. hoe vaag ook... hoeveel dagen voor je NOD heb je getest?

13. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

ohw ik schaam me diep :) een week te vroeg, maar alles lijkt er zo op, nu heb ik alleen wel gelezen dat blaasontsteking de test kan beinvloeden. :(

Maar jeetje wat moet het voor jou spannned zijn klaproosje pfff ik leef heel erg met je mee. mijn fingers are crosed! duim duim duim

14. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    En...En....En.....

Ben benieuwd naar je test!!!

Hier nog geen ongi te bekennen.
    Wacht deze dag nog wel rustig af, want vorige maand kwam het ook pas later op de avond....

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik lees even mee hoor.hihi wat een spanning hier zeg!!!!

16. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ik lees ook even mee hier. Heb sinds gisteren last van steekjes in de onderbuik (precies licht ongi gevoel) kan dit al zo vroeg? mijn NOD is 20 september.

17. lea

lea Fanatiek lid

hoi,

ik heb ook ongesteldheidsklachten, bah erg moe, en buikpijn rugpijn ook. maar moet pas 15 september ongesteld worden. al getest maar dat was negatief. ( ook nog te vroeg natuurlijk.) ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben........:(moeilijk

groetjes

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Update: Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen.
    Nog steeds last van buik krampjes.
    Niet echt heel hevig, maar voel het wel.

Als ik vanavond nog niet ongi ben geworden, gooi ik er morgen maar eens een testje tegenaan....vind het wel spannend hoor!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik heb 4 daagjes terug hele lichte ongi kramp gevoeld, was ook weer zo weg. niet zo hevig als normaal!! spannenddd :D

20. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    is idd wel allemaal heel spannend. hoop dat die buikkrampjes een goed teken zijn!!!

Share This Page