rozeverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door linda221, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamygirl ik heb nu een beetje witte geelachtige afscheiding/slijm ik weet niet wat het betekenen zal...ik weet ook gewoon niet meer hoe het was toen ik zwanger was van noa omdat we toen midden in een verhuizing zaten en ik gewoon veel te druk was om daar op te letten...wanneer ga jij testen?

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Sookie, jij bent ook een lieverd als ik dat zo lees.:) Fijn dat je ondanks je eigen situatie ook met mij kan meeleven..ik hoop idd dat jou/jullie lange weg ons bespaard mag blijven!! Ik hoop zo voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt!! Hoe oud ben je eigenlijk?

@Linda, hmm toch weer afscheiding toch:(? Tja of het is een voorbode op je 1e menstruatie die eraan komt of wellicht zwanger, maar heb je verder nog verschijnselen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen? In welke ronde was je zwanger van Noa (leuke naam trouwens)?;)
    Zoals ik je waarschijnlijk al verteld heb hebben we het deze maand met condoom gedaan (en ook niet zoveel ivm wisseldiensten) omdat ik eerst mijn cyclus wil afwachten. We hebben tijdens onze vakantie eind juli de pil een week doorgeslikt en toen gewoon sex gehad zonder condoom...het is volgens mij onmogelijk dat ik toen zwanger ben geraakt..dus tja, testen nog ff niet denk ik;)...tenzij ik volgende week niet ongesteld wordt. Jij?

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    29.. bijna 30... Hmm, als ik het zo neer zet voel ik me al bijna oud.. haha, voel me meer 23 hoor!!

En ja, ik hoop ook dat ik morgen een posi test mag hebben... ookal is ie heel licht, als ie maar positief is!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och gekkie, das heel niet oud ;) Ik ben 27..en ik ga heel hard voor je duimen! Enne, laat je het ff weten??:)

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #45 sookie, 29 aug 2009
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
    nee, maar die 30 klinkt zo oud.. haha
    En tuurlijk laat ik het weten! Wat denk jij?! Eerst jullie met me stress opzadelen en dan niet vertellen hoe het (evt) afloopt. Nee, denk dat jullie het eerder weten als me vent.. hihi, die is morgenochtend weg..

Knuf Sookie

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahaha, je bent zo jong als dat je je voelt...dusseh 23 is prima :D en jong :D

Ik weet dus waar ik morgenochtend ben..gekluisterd achter de pc haha...ehm eerst uitslapen dan, heb vanavond een feestje..:)

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hier vanavond ook een feestje, tis zeskamp in het dorp dus vanavond afsluiting in de tent... hier om de hoek, hoe vervelend ;) Dus t zal wel geen 8u worden morgenochtend.. alhoewel, ligt er natuurlijk aan hoevroeg ik wakker wordt, kan daarna altijd nog ff terug..
    Maar dan wel een dilemma voor vanavond, to bier of not to bier.. klus m nl wel erg graag, dus helemaal geen bier.. hmmm. maar het zou denk ik wel beter zijn om me niet af te laaien as usual :p

Knuf Sookie

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Zo ik ben terug van het feessie, was erg gezellig..niet erg laat maar hoeft ook nie...zo lekker douchen en slapen...
    Ik zou jezelf ook niet helemaal aflaaien nee...wellicht helemaal geen alcohol als je denkt zwanger te zijn? ;)

Ik hoor het straks wel of je een positieve test in handen hebt!

Truste ;)

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Morguh..ben erg benieuwd Sookie!!

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamygirl..dank je voor het compliment van noa...:) ik ben wel met vlage misselijk en als noa p mijn buik aan het jumpen is:p voelt het wel minder comfortabel dan voorheen...en witte afscheiding kan ook op een zwangerschap duiden maar ik houd me voor dat het tussen me oren zit en dat ik niet zwanger ben maar ja...had ik al verteld dat me collega vrijdag zei...ik heb gedroomd dat je zwanger bent...en ik dat toevallig ook die nacht had gedroomd..echt bizar...we wachten maar af..

als ik het zo hoor...over wanneer je geklust hebt met condoom en pil doorgeslikt denk ik niet dat je zwanger bent maar ja wie weet...we wachten af ben benieuwd

@ sookie heb je al getest>?? hoop het voor je meid!het is je gegund!

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Lin,

Nou, ik begin ook een beetje het vermoeden te krijgen dat je wellicht zwanger kan zijn...ik vindt het wel heel bijzonder hoor van die dromen (ik geloof daar stiekem wel in)...ben erg benieuwd of je binnenkort een positieve test in handen hebt!

Wanneer ga je testen?

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    sorry dat het wat later is, maar het was vanacht ineens 4uur... hihi

Maarre, helaas op naar ronde 31.. vanmorgen met veel pijn ongesteld geworden.. Jammer, maar niet onverwacht.. Deze ronde beter!

Knuf Sookie

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    He verdorie meis...had het zo gehoopt voor je!!
    Kan me zo goed indenken dat de moed je in de schoenen zakt..vindt het knap dat je je zo positief opstelt meid!!

Go for it!

Knuf Natas

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    dankje, ik hoopte het ook, maar tis nie anders. En tja, positief blijven is het enige wat helpt als je al zo lang bezig bent.. Maar tis niet altijd even makkelijk..

Nouja, we blijven roze denken!

Knuf Sookie

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie balen meid...hopelijk heb je nu volgende ronde mee geluk...good luck! knuf!

dreamygirl ik hoop het toch stiekem...maar ga echt nergens vanuit t is tenslotte pas mijn eerste ronde...bij noa was ik zwanger in de 3 e ronde...eerst 2 rondes gewoon proberen en toen met SMEP methode... we gaan morgen een weekje naar centerparcs en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik denk ik maandag als we weer thuis zijn testen....

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    dankje Linda..
    Wij gaan deze ronde het ook es proberen met de SMEP methode.. hoop dat t werkt!

Knuf Sookie

Ps, enne fijne vakantie!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Wat is de SMEP methode meiden?

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie dankje wel!! gaat wel lukken;) ik zou als je nog nooit gesmept hebt zeker wel proberen ik was toen ook gelijk zwanger (wil niet zeggen dat het daar perse doorkomt maar toch...) en veel meiden die in de 10e 11e of 12e of nog meer ronde bezig waren waren na 1 x smeppen gelijk zwanger... heel veel succes in ieder geval en smepse;)!

@dreamygirl
    SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP)

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft.

19. Doorntje85

Doorntje85 Nieuw lid

31 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik zit ook met een probleempje. Ik heb in maart en mei een miskraam gehad en daardoor is mij "het zwanger worden" het 1e jaar afgeraden om mijn lichaam te laten herstellen. Toen ben ik dus maar weer aan de pil gegaan. Ik heb deze echter amper 1 maand "netjes" geslikt en daarna vergat ik het steeds en vervolgens was ik zo laks dat ik er niet eens meer aan begon. Ik heb nu 2 maanden helemaal niets geslikt en mijn cyclus verloopt gewoon volgens schema. Ik ben ruim 2 weken geleden ongesteld geweest en heb 5 of 6 dagen geleden voor het laatst geklust. Gisteravond had ik ineens iets helder bloed in mijn ondergoed zitten en vanochtend was er niets meer. Vanavond weer iets helder bloed in mijn ondergoed... Kan dit bloed van een innesteling zijn? Ik heb al wel een zoon (gelukkig :)) van 4,5 jaar maar wist toen pas na 3 maand dat ik zwanger was aangezien ik 3 maand "gewoon ongesteld" was. Dus kan het daar niet mee vergelijken...

Groetjes van een onzeker doorntje

20. Doorntje85

Doorntje85 Nieuw lid

31 aug 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    PS: 't Zal me wel tussen de oren zitten, maar voel nu ineens ook een beetje menstruatiepijn... :(

Deel Deze Pagina