rozeverlies

Discussion in 'Zwanger worden' started by linda221, Aug 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @doorntje...dat is dus precies wat ik ook heb gehad...ik weet over een week of het innestelingsbloeding is geweest;) hoop voor je dat je ook binnekort een positieve test hebt! (wel gek dat je afgeraden wordt om een jaar niet zwanger te raken, er zijn hier meiden die ook al heel wat mk hebben gehad...)succes!!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    @Linda; thx voor de uitleg Lin, gaan we zeker onthouden! Succes met SMEPPEN ;)

@Doorntje: Als je 2 weken geleden ongesteld bent geweest en gisteravond bloed in je ondergoed lijkt het mij meer op een eisprong. Wanneer je je eisprong hebt, heb je namelijk menstruatie-achtige klachten, ook wel ovulatiepijn genoemd. Bij een eisprong kan dan wat bruinachtig slijm of bloed vrijkomen.

3. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Doorntje, het is wss idd je eisprong geweest, voor een innesteling is het nog te vroeg. En wat raar dat jou gyn je een jaar rust heeft aangeraden na twee mk's. Normaal zeggen ze 1 cyclus, maar dat is meer omdat, mocht je dan zw zijn, ze makkerlijker kunnen uitrekenen hoelang je zw bent.. Ik heb na mijn BBZ ook moeten wachten tot de bloedingen over waren en mocht daarna meteen weer verder, na de mk's hetzelfde.. Ze raden wel aan om rust te nemen om het te verwerken, maar wie zegt dat je niet kan verwerken tijdens de pogingen weer zw raken?!
    je moet iig doen wat je zelf wil, vaak voel je zelf het beste aan of je er lichamelijk/geestelijk weer klaar voor bent.

Knuf Sookie

4. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Linda, jij ook smepze!! Dat het maar een goede (rose) ronde mag worden!

Knuf Sookie

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Ongelovelijk!! Met dat ik vanmorgen aan het tikken was en mezelf afvroeg of ik een deze dagen ongesteld zou worden en nog niets voelde, ging er ondertussen door me gedachten heen; "zal je zien, tik ik dit op het forum wordt ik straks ongesteld"

En wat denken jullie meiden?!?! Nog geen 5 minuten later zit ik op het toilet en JAHOE IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!!!!!

Nooit gedacht ik ooit zo blij zou zijn als ik ongesteld zou zijn hahahha..

Dat houdt waarschijnlijk ook in dat ik op dag 13 (15/08) tegen middernacht mijn eisprong echt gevoeld heb en nu precies 14dgn later ongesteld ben geworden. Maar dan heb ik zeker een cyclus van 27 dgn he? Want ik ben nu op dag 28 ongesteld geworden, nu begint toch mijn 2e cyclus te tellen?

Gr. van een blije Dreamygirl

6. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Dreamgirl,
    kan me voorstellen dat je blij bent! Haha, Nu weet je dat je lijf weer zelf aan het werk is.
    Maar idd je hebt nu een cyclus van 27dgn gehad en zit nu weer op CD1. hou voor de handigheid 27dgn aan, maar hou in je achterhoofd dat het ook zomaar een paar dagen langer kan zijn, je lijf werkt nu wel zelf, maar je moet ff afwachten of het ook al meteen de regelmaat heeft gevonden.

Knuf Sookie

Ps, en vanaf CD12 weer gaan klussen! Tot ong CD 16/17, dan heb je iig je ei!

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    @Sookie: Nou, toch mooi 27dgn cyclus, toch? Nu idd afwachten of dit ook zo blijft, ik zal er rekening mee houden dat het af en toe wat kan verschillen...

Ehm, wat betreft het klussen, afgelopen periode deden we het met condoom omdat ik eerst mijn cyclus wilde afwachten...en we zouden de perioden daarop (1 of 2 cyclussen) ook ff afwachten...tja, we gaan we nu doen he? Gaan we ervoor, hup weg met die concooms (altijd beter:p) of toch nog heel ff wachten...vindt het gewoon erg spannend...

Was jij direct na het stoppen van de pil begonnen of ook eerst cyclus(sen) afgewacht?

Knuf Dreamygirl

8. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Ik ben gewoon meteen begonnen na het stoppen me de pil :p
    Helaas kwamen wij er al vlug achter dat we hulp nodig zouden hebben.. Of dat we zelf inventief moesten worden, met potjes en spuitjes, letterlijk klussen dus haha
    Daar zijn we toen dus ook maar mee begonnen, inmiddels ook al met hulp gedaan, maar nu ff pauze, kan geen ZH meer zien van de binnenkant!
    En nu, nu "hobbyen" we weer zelf, doe ik ovutesten en tempen, en hopen we op ons wonder!

Knuf Sookie

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    @Sookie, tja, weet je wat het is, als ik jou verhaal lees denk ik, wat nou wachten, waarom wachten? Wachten tot de spaarrekening weer torenhoog is (net getrouwd, dus veel gekost), wanneer we die stationauto hebben (is handiger met een kind), wanneer ik precies uitgedokterd heb hoe we dat straks met oppas regelen gaan doen enzo....

Dat soort stressfactoren moet ik eigenlijk naast me neerleggen..en gewoon ervoor gaan...dat kan ik ook best wel...maar dan komt het gevoel diep van binnen...ben ik, zijn wij, er nu echt klaar voor...zijn we er klaar voor dat ons leven gaan veranderen, niet meer zal zijn zoals het nu is...zucht, tuurlijk wil ik dat, wil heel graag een kindje, een gezinnetje samen vormen...kan er nu al over fantaseren. Ben niet voor niets gestopt met de pil...

Ik hoor van zoveel vrouwen/vriendinnnen dat als je eenmaal die positieve test in handen hebt alsnog in paniek kan raken...oh my god i'm pregnant!! Dus ben vast niet de enige die dat voelt...

Lieverd, ik hoop zo dat je snel zwanger bent!! Dat heb je echt verdient!!

Ik ga straks eerst maar eens het goede nieuws aan manlief vertellen, het is immers goed nieuws wat ik te melden heb...JOEPIE MIJN LIJF DOET HET ALLEMAAL ZELF NU!! :D

10. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    En ,vergeet niet, als je dan eenmaal zwanger bent, heb je nog 8 maanden om het allemaal te regelen.
    Met een 3deurs redt je het ook wel. die spaarrekening hoeft niet torenhoog te zijn, je kunt best goed besparen op kinderkamer ed door op MP te kijken -> nieuw verfje erover klaar. Oma en opa willen vast een dagje per week oppassen.
    Plus, helaas kun je niet zeggen, ik wil nu kinderen dus stop nu met de pil en volgende maand is het geregeld. Zoiets is gewoon niet te plannen, het blijft een wonder wat bij de een vlug lukt en bij de ander wat langer duurt. Je kunt vantevoren nooit zeggen bij welke groep je hoort.. Dus, als je er klaar voor bent, geestelijk, zou ik zeggen, gaan! De rest komt wel!

Dusse, condooms het raam uit, je cyclus bij gaan houden (niet te veel, moet geen obsessie worden) en klussen op de juiste dagen! Oja, en ook buiten je vruchtbare dagen leuke/lieve/.. sex, het moet ook leuk blijven ;)

Knuf Sookie

11. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje!

knuf

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Zo, net terug van sporten..en hup weer ff checken op het forum.
    Heb net verteld dat in ongesteld geworden ben, hij is helemaal blij...zo lief! Straks maar eens bedenken wat we willen gaan doen...

Fijne avond meis!!

p.s. heb je berichtjes gelezen hoor, je hebt ook helemaal gelijk, geen beren op de weg zien zolang we die weg nog niet zijn ingeslagen..

13. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    You go girl, that's the attitude!
    Fijn dat je menneke blij voor je is! Die van mij is er nooit zo blij mee "ga ech nie over de rooie zee!" haha, hoeft ook niet van mij, ik zeg het alleen maar ff, haha

Jij ook een fijne avond!
    Knuf Sookie

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Hahaha, nee die van mij is ook geen stoere zeeman hoor haha...scheelt ik vind het ook niet zo prettig...

Kan je zeggen dat ik de pijn wel herken van toen ik 13 jaar was, niet normaal wat een krampen en pijnscheuten in mijn buik en rug zeg...das de reden geweest dat ik 14 jaar terug aan die pil begon...hopelijk trekt het snel weg..

Ik ga zo slapen, morgen vroege dienst!

Knuf

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Hey Lin,

Ben je al terug van je weekje Centerparcs? Of kom je aanstaande maandag thuis en ga je dan wellicht testen (mocht je nog niet ongesteld geworden zijn)..dat hopen we natuurlijk!!

Gr. Dreamygirl

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heij meiden...ben weer terug,.,..lekker weekje gehad...nog niet ongie geworden..kon het vrijdag niet laten en toch getest....maar negatief...nu durf ik morgen niet te testen...ben bang weer negatief...begin nu ook steeds meer te geloven dat die tussentijdse bloeding misschien toch een ongie is geweest,...we zien wel ik denk dat ik nog ff een paar dagen wacht ben testen...maar misschien test ik toch morgenochtend...:p
    @dreamygirl gefeliciteerd dat je zo op tijd ongie ben geworden! nu weet je ook wat je gevoelt hebt dat het idd een ei was...gaan jullie nu wel gericht klussen???

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    Hey Lin,

Welkom terug he! Hmm...balen een negatieve test. Nou als je geen helderrood bloed verloren hebt dan is het geen menstruatie geweest hoor...het kan wellicht zijn dat je nog onvoldoende HCG hormoon in je lijf hebt zitten..of je lichaam neemt je gigantisch in de maling. Hoop dat uiteraard niet.

Tja, wat betreft mijn 1e menstruatie was ik mega blij, wie had dat ooit gedacht, maat wat een pijn had ik zeg..phoe wist gelijk weer waarom ik 14 jaar terug die pil ben gaan slikken. We hebben vanavond besloten dat we er deze maand gewoon voor gaan :D:) maar wat vind ik het spannend zeg.

Weet je waar ik zo vreselijk mee zit? Het feit dat wij beide onregelmatig werken, dus ochtend, middag en nachtdiensten het gehele jaar door incl. zon-, en feestdagen. Kan me nu al druk maken hoe we dat moeten gaan doen met oppas regelen etc.

Maar ja, moet me daar maar bij neerleggen want anders zullen we nooit aan kindjes kunnen beginnen.

Werk jij/jullie onregelmatig of kennen jullie mensen die dat combineren met een kindje?

Gr. Dreamygirl

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamygirl vanmorgen toch getest en nog steeds negatief :( ik denk dat mijn lichaam me of in de maling neemt of ik heb toch de 22e een menstruatie gehad...t bloed was wel helderrood maar niet de hoeveelheid die ik normaal gesproken heb (ik loop normaal zowat leeg:p) en nu was het alleen met afvegen helder rood...misschien bij elkaar 3 of 4 druppels is mijn inlegkruisje..
    had op vakantie ook heeeele erge buikpijn die echt voelde aan de zijkant...alsof ik een blinde darmontsteking had ofzo...dat duurde een half uur ofzo en daarna voelde ik*plop* dus misschien was dat wel een eitje...de volgende ochtend geklust dus we zien wel...t is maar afwachten..

leuk joh dat jullie er deze maand voor gaan! ik duim voor jullie! ik ken wel mensen die onregelmatig werken maar de 1 werkt van 7:30-16:30 en de ander veel avond en weekend diensten...de tijd dat ze allbei werken gaat hun kind naar een gastouder...ik denk dat dat voor jullie ook het handigst zou zijn...gastouder is namelijk flexibel en een kdv niet...
    ik en mijn vriend werken allebei van 8:00-17:30 dus wij hebben geen problemen met opvang...noa gaat 2 dagen in de week naar het kdv en 1 dag in de week of de moeder van mijn vriend of mijn moeder (om en om) dat gaat hardstikke goed...
    kun je geen beroep doen voor 1 dag of 2 dagen opa en oma??

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat voor werk doe je eigenlijk??kan je niet aan je baas vragen of je nadat je bevallen bent een beetje regelmaat in je werk kan krijgen...dus op vaste tijden werken..moet toch wel over te praten zijn lijkt me...het is logisch dat een moeder met een kind een beetje regelmaat wil...

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,529
    220
    63
    @Lin: fijn he zo'n vrouwenlichaam...tja wie is het dan toch een menstruatie geweest...afwachten maar Lin.
    Wat betreft mijn werk stuur ik je ff een prive-mailtje ;)

Share This Page