Sinds gisteren last van rozeverlies, gisteren 1 druppel in mijn ondergoed maar verder alleen met afvegen, verder geen krampen oid, ben 5 weken zwanger nu (tweede kindje) ... Wie heeft dit nog meer gehad en hoe is het verder afgelopen? Had gisteren iets slijm erbij door maar vanochtend niet ... Maak me erg veel zorgen, de VK zegt dat ik me geen zorgen moet maken omdat het vaak voorkomt in de eerste 7 weken en dat een echo rond deze tijd geen zekerheid kan bieden omdat er nog geen hartreactie is
Het komt idd vaak voor, ik had het zelf ook (tot 10 weken) en mijn zwangerschap is verder gewoon goed verlopen.
K heb bij in zoontje met 7 weken een beetje rozeverlies gehad, maar dat was 1x en verder helemaal niet weer dit is al de tweede dag
Ik heb het ook tot 12 weken gehad af en aan en is goed gegaan. Bloed en roze. Hopelijk komt het bij jou ook goed!
Ik heb het ook gehad een paar dagen achter elkaar rond de 5e week. Nu zit er een bijna 16 weken oude kleine stuiterbal in mijn buik
Hier ook tot een week of 10/11 bruin/roze verlies gehad. Dan een dag niet en dan weer een paar dagen wel. Zelfs ook echt wat rood bloed bij t afvegen. Na de 11e week geloof ik niks meer verloren.
bij mij was het geen goed teken.. bij klopte het hartje niet meer... maar ik had ook een "rommelend" gevoel erbij..
Hier is het vanavond ook mis gegaan, bloed en stolsels maar niet hele intensieve krampen .. ben heel erg verdrietig maar we zijn al gezegend met een mooi mannetje