Vaag streepje op clearbluetest..update...ZWANGER

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonas, 1 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Hallo allemaal,

    We kregen gister een vage streep op de clearbluetest,wel zo'n duidelijke streep dat we hem van een afstand al konden zien. Maar nog niet echt een streep waarvan je gelijk uit je onzekerheid bent.
    Vandaag een kruidvattest gedaan, ook deze gaf in de wc al een vage streep aan. Maar ook nu nog in onzekerheid.
    Het vervelende is dat allebei de testen nu steeds meer vervagen. De tijd waarin je hem nog mocht aflezen was wel goed en stond er dus zo'n vage streep.
    We weten nu echt niet meer wat we ervan moeten denken!!! Volgens de apothekersass. die een kennis is, is de clearblue het meest betrouwbaar en ook maar een hele vage streep is zwanger. Maar toch zit die onzekerheid er nog. Zijn er zwangere vrouwen die hier het fijne van weten?

    Groetjes Ilona
     
  2. liefmeisje

    28 mrt 2006
    40
    0
    0
    een streepje is een streepje toch, ook al is die heel vaag...
    spannend hoor. ik zou denken van zwanger. geloof dat ik je al stiekum feliciteer ;)
     
  3. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Ook een vaag streepje betekent zwanger...
    dat staat ook in de gebruiksaanwijzing van CB
    dus gefeliciteerd!!!
     
  4. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Tja ....bedankt.
    Maar ben toch nog niet helemaal overtuigd!
    Ben er nog zo onzeker over.
    Kan het gewoon niet geloven!

    Groetjes Ilona
     
  5. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Dat kan ik me heel goed voorstellen. \Dat had ik namelijk ook. En ik was echt wel zwanger..
    Heb je ook symptonen???
     
  6. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Ja, lage rugpijn (bijna niet te houden), kribbig, last van mn borsten. Verders eigenlijk niet.

    Jij sterkte met je verdriet een plaatsje te geven.

    Groetjes Ilona
     
  7. Niet meer actief

    meid ik dnek dat ik je ga feliciteren anders kun je misschien een digitale test doen om uit de onzekerheid te zijn
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja de digitale test van CB geeft in die zin uitkomst, die zegt echt zwanger of niet zwanger, maar als je nu al op twee testen strepen hebt gezien, al zijn ze nog steeds vaag dan denk ik toch dat je echt blij mag zijn. Ook van mij alvast gefeliciteerd!!

    Karin
     
  9. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik denk dat de dames wel gelijk hebben meid dus van harte zal ik maar zeggen :D
     
  10. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik zou ook inderdaad de digitale test van clear blue proberen. Maar een streepje is een streepje ook al is deze vaag.
    Toch een voorzichtige felicitatie van mijn kant ;)
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb net ook een test gedaan (3 dagen voor NOD) en ik zie ook een 2e streepje, al is ie nog wat licht... We willen het nog niet helemaal geloven, maar ik voelde het eigenlijk al, dus denk toch echt dat het zo is!!
     
  12. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    ik heb vandaag ook getest en 2x positief ook allebei keren vaag streepje 1 test van kruidvat en 1 test van da heb ook met cb digitaal getest en die zegt niet zwanger dus moet nog ff afwachten

    groetjes Marianne
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik had dat ook hoor!
    eerst gaf ie steeds een vaag streepje aan,en CB digitaal zei niet zwanger :(
    en zie nu....
    echo's gehad en kei zwanger! :D
     
  14. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    dus er is nog hoop die 4 dagen mogen heeeeeeeel snel gaan nu :) het geeft me in ieder geval goeie hoop
     
  15. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Hoi Denise,

    Ja wij hebben dat nu precies hetzelfde. CB geeft een vaag streepje (en nee kijk hem er echt niet in) en kruidvat test geeft ook een vage streep. Maar daarin tegen geeft CB digitaal Niet zwanger!!
    Maar aan jou verhaal te horen........krijg ik toch goede hoop, bedankt.

    Groetjes Ilona
     
  16. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Op de bijsluiter van de CB test staat een telefoonnummer. Dat kan je bellen als jet twijfelt. ik had ook een vage streep. Bij de CB lijn feliciteerden ze me met de mededeling dat een vaag streepje ook een streepje is. Succes, over 36 weken is de beloning.
     
  17. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @ ilonas: een streepje is een streepje zegt men, dus de kans is groot dat je inderdaad zwanger bent.
    Misschien over een paar dagen nog een keer testen?

    @ Marianne_30: Ik heb me laten vertellen dat CB digitaal pas 'zwanger' aangeeft bij een bepaald HCG-niveau. Een zwangerschapstest met een streepje of een stipje signaleert elk spoortje HCG, wat dan een vaag stipje of streepje tot gevolg kan hebben. Dus over een paar dagen nog een keer testen met CB digitaal, zou ik zeggen.

    Succes meiden!

    Groetjes, Wendy
     
  18. ilonas

    ilonas Lid

    24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Nog geen 10 minuten geleden een CB digitaal gedaan....deze gaf na 30 sec ZWANGER aan!!!
    joehoe.....

    Groetjes ilona
     
  19. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat is nog eens goed nieuws!!!
    GEFELICITEERD MEID!!!!
     
  20. Niet meer actief

    gefeliciteerd meid geniet ervan
     

Deel Deze Pagina