Hey meiden, Ik vraag me af of een waterbed op een gegeven moment slecht is voor je? Omdat je best zwaar kan worden en misschien dan teveel wegzakt? Ik ben nog heel kort zwanger, maar merk dat ik nu al moeite heb met omdraaien etc... Groetjes
nee hoor ik heb er in iedergeval geen last van alleen was het in het begin wat irri toen ik zo misselijk was en nu om op te staan haha maar het is niet slecht hoor
Slecht is het volgens mij niet hoor... Of jij lekker ligt..dat zal voor iedereen anders zijn. Je kan ze toch ook een beetje verstellen? Voller of leger bedoel ik dan..... Sweet dreams
Lig ook nog steeds op het waterbed hoor! Heerlijk, heb geen last van die dikke buik als ik op mijn zij lig. Heb alleen moeite af en toe met het opstaan. Dan rol ik eerst op de rand en dan pas omhoog anders lukt het niet meer Maar gewoon lekker in blijven liggen, zolang jij je er prettig bij voelt. Anders een gewoon bed tijdelijk ff wegzetten. Slaap ze
Toevallig heb ik dit vanavond aan mijn VK gevraagd. Nee het is zeer zeker niet slecht. Het kan alleen een beetje onhandig zijn. Ik heb het zelfde probleem als jou. Ik kan nu regelmatig al niet meer omdraaien. Tip: Wat je kan doen vlak voor de bevalling en net na de bevalling. Als je een softside hebt dan kan je hier een plank op leggen zo groot als het bed en daar een matras op leggen. Succes