Is een waterbed slecht?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Richa, Oct 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Richa

Richa Actief lid

Aug 9, 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik vraag me af of een waterbed op een gegeven moment slecht is voor je? Omdat je best zwaar kan worden en misschien dan teveel wegzakt?
    Ik ben nog heel kort zwanger, maar merk dat ik nu al moeite heb met omdraaien etc...

Groetjes

2. daddys princess

daddys princess Actief lid

May 23, 2007
    164
    0
    0
    emmen
    nee hoor ik heb er in iedergeval geen last van alleen was het in het begin wat irri toen ik zo misselijk was en nu om op te staan haha maar het is niet slecht hoor :)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Slecht is het volgens mij niet hoor...
    Of jij lekker ligt..dat zal voor iedereen anders zijn. Je kan ze toch ook een beetje verstellen? Voller of leger bedoel ik dan.....
    Sweet dreams ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik slaap er nog steeds heerlijk op. Heb dan echt geen pijn. terwijl ik op de bank overal pijn krijg.

5. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Lig ook nog steeds op het waterbed hoor! Heerlijk, heb geen last van die dikke buik als ik op mijn zij lig. Heb alleen moeite af en toe met het opstaan. :p Dan rol ik eerst op de rand en dan pas omhoog anders lukt het niet meer ;)

Maar gewoon lekker in blijven liggen, zolang jij je er prettig bij voelt. Anders een gewoon bed tijdelijk ff wegzetten. Slaap ze :baby:

6. Masoled

Masoled Actief lid

Sep 21, 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Toevallig heb ik dit vanavond aan mijn VK gevraagd.

Nee het is zeer zeker niet slecht. Het kan alleen een beetje onhandig zijn.
    Ik heb het zelfde probleem als jou. Ik kan nu regelmatig al niet meer omdraaien.

Tip:
    Wat je kan doen vlak voor de bevalling en net na de bevalling. Als je een softside hebt dan kan je hier een plank op leggen zo groot als het bed en daar een matras op leggen.

Succes ;)

Share This Page