Hallo dames, ik had een vraagje.. Ik heb ineens vanavond weer wat trekkende buikpijn, een beetje ongesteldheidsgevoel maar dan minder.. en toen ik net naar de wc ging, had ik wat rozig bloed.. Wat betekend dit? Als ik ongesteld moet worden, heb ik nooit deze kleur.. dit is de eerste keer dat ik dit zie.. Mijn NOD is 21 okt. Mijn eisprong heb ik gevoeld Donderdag 7 oktober.. Verder kwa innesteling niks gemerkt.. Heb een week last gehad van steekjes in mijn onderbuik eigenlijk direct nadat de eisprong had plaatsgevonden.. Daarna een tijd niks gevoeld.. Wel wat duizelig en nu sinds 2-3 dagen af en toe maagzuur, en vanavond begon de buik pijn te doen.. en ook weer de steekjes terug in de borsten.... Wat zou het rozige bloed betekenen? Ongesteld worden?
ik heb ook sinds zaterdag wat rozig bloed op mijn wc papiertje zitten en zondag niet en nu alweer twee dagen wel. Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, ik zit namelijk al op 53 dagen en ben nog niet ongi. Hoop dat we snel meer weten!
Nou poeh en wel negatief testen dan? Ik ben echt benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben.. Dus misschien tips voor ons allebei!