rozig slijm 3 dagen voor NOD??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meiski, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Goedemiddag dames,

Even een vraag. Normaal als ik ongi wordt dan merk ik de dagen er voor niets en op de dag zelf ben ik ongi na het wakker worden en ben ik het echt hevig. Mijn NOD staat op woensdag de 29e.

Ik loop al een paar dagen met een vaag gevoel in mijn onderbuik, beetje ongikrampen maar net of er iets samentrekt... niet echt pijnlijk maar wel aanwezig.

Toen ik vanmiddag naar de wc ging was mijn urine beetje roze dus ik dacht: k*t ben ongesteld. Nu ga ik weer naar de wc en zat er alleen maar roze slijm op, echt de kleur van oud roze... de 2e keer dat ik naar de wc ging was het bruiner geworden maar nog geen 1 druppel helderrood (normaal dus enorm veel)

Herkent iemand dit? Maakt me namelijk beetje onzeker omdat ik dit nog nooit heb gehad. :( Ik ben sinds december 2010 gestopt met de pil en sinds april 2011 bezig voor een beebje...

Alvast bedankt! X

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien of je zwanger bent, maar... ALS dat zo is, dan gaat alles beter doorbloed worden. Ook je baarmoedermond. Als je dan wat harde ontlasting hebt, dan kun je ook een beetje bloed verliezen. Bij mij was dat toen ik zwanger was wel eens zo. Was ook rozig....

Maar ja, 't kan natuurlijk ook zijn dat je wel (helaas helaas) ongi wordt en dat het nu toevallig een keer zo begint....

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Meiski: ik herken het wel ja... en ik vind het heel erg vervelend maar zo begint mijn ong vaak.
    Ik hoop echt dat dit niet voor jouw geldt!!!

4. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Dank voor de reacties :)

Ik weet dat het een voorbode van ongi kan zijn maar had dit nog nooit gehad, het is nu overgegaan in iets roder maar echt heeel weinig dus dan zal het toch vast mijn ongi wel zijn... jammer dat het na zoveel maanden duidelijkheid qua ongesteld ('s ochtends en heftig) opeens zo kan gaan lopen maar goed... ik wacht netjes af wat het gaat doen :)

Deel Deze Pagina