ik heb wel eens gehoord dat je 5 tot 25 bobbeltjes op je borst kan krijgen als je zwanger bent maar kan je dat echt zo goed zien en als het donkerder kleurd om je tepel kan je wel gelijk verschil zien of is het dan maar iets donkerder. liefs esther
Bij mijn zwangerschap kleurden de tepels tijdens de zwangerschap heel geleidelijk donkerder, niet gelijk aan het begin.
Ik had net voor mijn menstruatie op één (gniffel) tepel bobbeltjes. Ik denk dat het bij mij nog ontpillen is. Dus het kan beide zijn.. Groetjes, Butterfly
Ben ik zeker altijd zwanger, Ik heb zover ik weet deze bobbeltjes altijd Dus ik denk dat het niet altijd wat zegt. Groetjes Beeb
Ik kom even inbreken De bobbeltjes heten officieel: kliertjes van Montgomery. Deze kliertjes zijn een soort talgkliertjes die je tepels soepel houden en de huid er omheen. In de zwangerschap zijn ze extra aanwezig omdat ze straks een belangrijke taak hebben: borstvoeding: dus tepels en de omgeving er van soepel houden! Je borsten groeien in de zwangerschap ook nog eens flink, dus doen die kliertjes extra hard hun best. (ben kraamverzorgster, moest dit leren tijdens mijn opleiding )